Podstawa prawna-likwidacja pieczątek?? Pomocy!!??

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Moderator: heiland

Napisano: 13 lut 2018, 15:39

Mam pytanie chcę zlikwidować pieczątki w ops i tak się zastanawiam co wpisać w zarządzeniu dokładnie jaką podstawę prawną dokładnie (na jakiej podstawie likwiduję)??
Nigdy wcześniej nie likwidowałam pieczątek?

Pomocy Proszę
Gusia2
Praktykant
Posty: 22
Od: 21 sie 2017, 13:10


Napisano: 14 lut 2018, 9:16

Na podstawie art. 34 ust. 1 ustawy z 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym – j.t. Dz.U. z 2013 r. poz. 595 z późn.zm., § 5 statutu , § 7 regulaminu organizacyjnego, rozporządzenia Rady Ministrów z 7 grudnia 1955 r. w sprawie tablic i pieczęci urzędowych (Dz.U. Nr 47, poz. 316 z późn.zm.) oraz w związku z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67 z późn.zm.) - mam instrukcję w sprawie ustalenia zasad zamawiania, używania, strzeżenia i likwidacji pieczęci i pieczątek służbowych
Iga02
Praktykant
Posty: 13
Od: 29 lut 2016, 9:14


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]