nowe podanie a nie odebrana pomoc

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Moderator: heiland

Napisano: 24 lis 2013, 13:42

Klient zwrócił się o udzielenie pomocy w formie rzeczowej. Po otrzymaniu decyzji przyznającej oczekiwaną pomoc klient złożył odwołanie. SKO decyzję utrzymało w mocy. Klient otrzymał z ops pismo, iż może odebrać pomoc, po czym telefonicznie oświadczył, że nie chce tej pomocy, bo nie taka jest mu potrzebna, on woli pieniądze i kupi sobie to co chce, jednocześnie złożył podanie o przyznanie pieniędzy na zakup tych rzeczy, które ma do odbioru w sklepie.

Co zrobić w takiej sytuacji, wywiad, czy pismem poinformować klienta, że pomoc o którą się ponownie zgłasza została mu przyznana i może ją odebrać


Proszę o pomoc w tej sprawie
~pracownik socjalny


Napisano: 24 lis 2013, 18:39

Odmowa bez dwóch zadań
~Wredna

Napisano: 25 lis 2013, 9:47

odmowa ewidentnie klient chce sobie kupić w sklepie ale kieliszek chleba.
~Iza


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]