trudny klient

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Moderator: heiland

Napisano: 26 lis 2013, 10:13

Mam klientkę, która najwyraźniej jest zaburzona. Jak wpadnie to gada jak nakręcona i nie da sobie nic przemówić. Nie można nic ustalić, gdyż kręci niesamowicie. Staram się do niej spokojnie podchodzić i żeby się nie nakręcała. Ale praktycznie każde wypowiedziane słowo prowokuje ją do gadania.Właściwie o niczym. Kogo dopadnie to gada.
Nie mam pomysłu na nią. Chciałabym delikatnie jej uświadomić, że może przydałaby się jej wizyta u lekarza??
Proszę o rady.
~ziuta


Napisano: 26 lis 2013, 10:52

Co zrobić z p.x gdzie czrno na białym ma dochód udokumentowany zaświuadczeniem z Urzędu Gminy bo jest właścicielem gospodarstwa rolnego zaświadczenie sami bierzemy bo on nam nie dostrczy bo to zakapior tylko pisać skargi na wszystkich a wywiadu nie chce podpisać bo twierdzi że ma dochód zerowy.Co robić z taką osobą.
~go

Napisano: 26 lis 2013, 11:35

wyznaczyć termin do zapoznania się dokumentami
Odmowa podpisu nie jest przeszkoda aby dać odmowę tym bardziej.....
Z urzędu naliczacie dochód....formacje znane, pozyskane
Ile ma tego dochodu do kryterium, sam, rodzina?
Pisze.....a niech pisze, czego się boicie jak jesteście na prawie.
~Wredna

Napisano: 26 lis 2013, 13:46

Sam ma 400 zł dochodu.
~go

Napisano: 26 lis 2013, 13:59

Ziuta, to są trudni klienci bo czas płynie a my nic nie możemy ustalić. Ja sobie radzę w ten sposób, że na wstępie brutalnie informuję głosem stanowczym, iż ustalam zasady naszej współpracy tak, że ja będę zadawać pytania a osoba ma na nie konkretnie odpowiadać . Czy wyraża zgodę? Tak wraża zgodę. W przypadku słowotoku przywracam ją do porządku. Osiągam to co chcę i na końcu mimo wszystko pytam czy chce Pani coś ponadto jeszcze powiedzieć ?
~wwz

Napisano: 26 lis 2013, 16:16

wwz
to pięknie brzmi ale ....no cóż za długo pracuję aby \" stanowczo mówię\" było zawsze efektywne:)
Ja sobie radziłam w ten sposób: jak się Pani /pan nie uspokoi przerwę wywiad i wychodziłam. Pismo o następnym terminie gdyż nie można było przeprowadzić dnia ze względu........i tu opis sytuacji. Poczeka, przedłużysz termin to spoko ma interes do nas a nie my do klienta. Oczywiście to co napisałam dotyczy klientów roszczeniowych, bezczelnych i chamskich. Na wychowanie dorosłego człowieka nigdy nie jest za późno:)
~Wredna

Napisano: 26 lis 2013, 18:34

\"Nie mam pomysłu na nią\".
Typowe dla polskich pr. socjalnych.
~Adam


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]