sprawozdanie z zamówień publicznych

  
Strona 1 z 3    [ Posty: 28 ]

Moderator: heiland

Napisano: 07 lut 2014, 13:31

Witam ! Od tego roku obowiązuje sprawozdanie z zamówień do 14 tysięcy euro. Macie jakieś bliższe informacje ?
~maja


Napisano: 07 lut 2014, 13:56

jeszcze nie ale jadę na szkolenie w dniu 18.02.2014 r. do Kielc \"Drobne zamówienia publiczne w roku 2014 - nowy obowiązek sprawozdawczy za rok 2013 do końca lutego br.
~pawel

Napisano: 07 lut 2014, 14:50

Paweł jak wrócisz ze szkolenia na pisz coś więcej o tym sprawozdaniu. Prawdopodobnie mamy zliczyć wszystkie usługi z całego roku i podać ich wartość, ale nie wiem czy to prawda.
~Maria

Napisano: 07 lut 2014, 16:08

Coś słyszałam że trzeba wystapić o login do Prezesa zamówień publicznych ?
~maja

Napisano: 08 lut 2014, 1:20

Wyjaśnienia są na stronie uzp, po szkoleniu to samo co w tych wyjaśnieniach czyli zliczamy wszystkie dostawy, usługi i roboty budowlane netto za 2013 rok jak nie mamy umowy to kwoty netto z faktur lub rachunków.
~tomas

Napisano: 11 lut 2014, 16:51

Jeszcze jedno pytanie. Czy do sprawozdania z zamówień do 14 tysięcy euro doliczacie kwoty zamówień z EFS jeżeli realizujecie projekty unijne ?
~maja

Napisano: 11 lut 2014, 17:05

A co z rachunkami za posiłki w stołówkach prowadzonych przez szkoły? czy też je trzeba wpisać do sprawozdania?
~ops

Napisano: 11 lut 2014, 17:08

nie ma podziału na źródło finansowania, unijne zamówenia poniżej 1400 euro też.
~tomas

Napisano: 11 lut 2014, 17:11

Bardzo Ci dziękuję tomas !
~maja

Napisano: 12 lut 2014, 10:57

tabela II sprawozdania jest podzielona na dwie części:
..........część I. Wyłączenie procedur określonych przepisami ustawy z uwagi na wartość udzielonego zamówienia..........

- moim zdaniem tu leci wszystko poniżej 14.000, i tak:

- jeśli w 2013 roku zawarto umowy to wpisujemy wartość netto zamówienia z umów (nawet jak realizacja przechodzi na następny rok), natomiast jeśli umowa była w 2012, a realizacja w 2013 - to już np. rachunków dotyczących tej umowy z 2012 nie ujmujemy w spr. za 2013;

- jeśli nie było umów to faktycznie spisujemy wartości netto z rachunków/faktur dotyczących zakupów, usług itp., zliczamy i wpisujemy w część II wiersz 1

..........ale mnie dręczy inne pytanie????????????

..........część II. wyłączenie procedur określonych przepisami ustawy z uwagi na inne przesłanki niż wartość udzielonego zamówienia..........

..........czy wpisujemy coś w część II wiersz 17??????????????

czy wiersz 17 dotyczy DOTACJI które otrzymujemy na podstawie przepisów ustawowych, np. na utrzymanie OPS, na świadczenia rodzinne i fundusz alimentacyjny, na składki od ŚP i zasiłków stałych, na zasiłki okresowe, na zasiłki stałe, na dożywianie, na wypłatę dodatków 200 zł do ŚP i na jeszcze inne zadania, które realizujemy....
niektóre dotacje są niższe niż 14.000 a niektóre wyższe...

zakręciłam się i nie wiem co z tym zrobić,

- kolejne pytanie .......... co z DPS-ami, schroniskami dla bezdomnych????;

- z dożywianiem w szkołach dałabym chyba sobie spokój, bo to oni zamawiają towar a my im tylko zwracamy kasę....

- ale chodzi mi po głowie temat zasiłków celowych w formie niefinansowej na zakup np. artykułów pierwszej potrzeby, na zakup żywności, na zakup opału.... faktury są wystawiane na OPS - czy to też zliczamy netto (w skali roku całkowita kwota na celówki niefinansowe jest niższa niż 14.000, więc nie zawieramy żadnych umów)

podzielcie się swoją wiedzą, przemyśleniami...

~iza

Następna

  
Strona 1 z 3    [ Posty: 28 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]