SKARGA

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Moderator: heiland

Napisano: 13 maja 2014, 20:12

Klient złożył skargę na pracownika socjalnego do SKO. W skrócie - że jest niemiła, niekompetentna i pozbawiła go dochodu z tyt, zasiłku stałego za okres 2 m-cy.
Wróć: Klient złożył wniosek o ustalenie niepełnosprawności w lutym 2014 r. Komisja orzekła w marcu umiarkowany st. niepełnosprawności. 10 kwietnia klient przedłożył orzeczenie i złożył wniosek o zasiłek stały, który został przyznany od 1 kwietnia. W odwołaniu- skardze klient twierdzi, że powinien otrzymać świadczenie od m-ca, w którym został złożony wniosek do komisji orzekającej.
Co Wy na to ?
greentea
Stażysta
Posty: 94
Od: 07 kwie 2014, 17:35


Napisano: 13 maja 2014, 21:34

no i nic
Jeśli wczesniej nie miał stałego sprawa oczywista, czyli ok.
Jeśli miał - szkoły są rożne, u nas cofamy się tylko jeśli było zawieszenie.

a skarga może pierwsza ale nie ostatnia. Coraz więcej skarg wokoło, ludzie robią się agresywni.

U nas średnio raz na kwartał trzeba tłumaczyć się przed radą miasta.
A do sko też szły odwołania razem ze skargami, ale do skarg sko sie nie odnosiło, choć my w piśmie przewodnim ogólnie: postępowanie zostało przeprowadzone zgodnie z przepisami i etyką....bla bla bla
migdał

Napisano: 14 maja 2014, 9:05

Moim zdaniem zrobiliście ok. A pisać można wszystko, papier wszystko przyjmie. Teraz taka moda, media ciągle piszą, pokazują, że ci opieki to są be, nie ważne prawda czy nie, więc niektórzy biorą z tego przykład. Nas klient pozwał do sądu i wnosił o zadość uczynienie za złe traktowanie, wyśmiewanie, utrudnianie mu życia. Sprawa wymagała kilku wizyt w sadzie. Zakończyło się na nasza korzyść, bo oprócz bzdetów wypisanych przez klienta w pozwie nie było innych dowodów w sprawie. Pocieszające jest to, że klienta obciążono kosztami sądowymi, co z pewnością oduczy go pisania nieprawdy.
celesta.,

Napisano: 14 maja 2014, 10:57

Klient ewidentnie jest niezadowolony z rozstrzygnięcia ( nie dostał spłaty ), więc oberwało się temu na pierwszej linii, czyli Tobie. Nie chcę Cię martwić, ale dla niektórych klientów to norma. Pomyśl, że to nie ostatnia skarga w Twojej pracy zawodowej i nie wynika ona z Twojej niekompetencji, tylko ze sposobu radzenia sobie klienta w takich sytuacjach.
Wyślij odwołanie do SKO i tyle...
Ja też spotkałam się z różną wykładnią NSA, więc trzymam kciuki aby Twoja decyzja została utrzymana w mocy.
Pozdrawiam
Percia

Napisano: 14 maja 2014, 17:18

Bardzo Wam dziekuję za słowa otuchy :)
Klient oczywiście nabył prawo do stałego pierwszy raz. Jednakże spotkałam się z opinią, że skoro znałam wcześniej sytuację zdrowotną klienta i wiedziałam, że stara się o orzeczenie niepełnosprawności powinnam poinformować go o możliwości złożenia wniosku o stały i go przyjąć już w momencie złożenia przez niego wniosku do Powiatowego Zespołu....
Następnie powinnam przeprowadzić procedurę zawieszenia postępowania i w chwili otrzymania orzeczenia o umiarkowanym st. przyznać świadczenie od lutego.
Wynika to z zadań pracownika :? :?
W odpowiedzi do SKO trzymam się swojej wersji, tj. -wniosek o stały był złożony w kwietniu, więc od kwietnia świadczenie. Ciekawe co na to SKO..dam Wam znać w tej sprawie.
Co do skargi, która została złożona przez klienta w odrębnym piśmie odniosłam się w kilku zdaniach: że nie zostały naruszone przez pracownika kwestie przez niego poruszane o jakoby niemiłym podejściu, niekompetencji..itd...co zresztą jest prawdą, gdyż klient jest wyjątkowo roszczeniowym "pieniaczem" i obchodziłam się z nim jak z jajkiem;)
W sumie niby sytuacja normalna w naszej pracy, ale wkurza się człek- dzień zmarnowany na "tłumaczenie się" w odpowiedzi do SKO....a robota leży :x
greentea
Stażysta
Posty: 94
Od: 07 kwie 2014, 17:35

Napisano: 15 maja 2014, 11:26

Idąc tym tokiem - wiemy ze klient kiedyś umrze, wiec może pogrzeb mu zaklepać?

sko sie do tego odniesie i będziesz na drugi raz wiedziala jak postępować ( do czasu sklad sie zmieni)
daj znać nam

a ze szkoda czasu - to fakt
a i tak usłyszymy ze Malo pracujemy bo wywiady tylko "widać"
migdał


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]