Procedura sporządzania pogrzebu

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Moderator: heiland

Napisano: 27 maja 2014, 13:50

Witam, moje pytanie brzmi, czy jak istnieje jakaś procedura sporządzania pogrzebu przez OPSy? chodzi mi o dokumentację... czy prowadzi się jakieś teczki sporządzonych pogrzebów... a czy np jak jest podział masy spadkowej to my jako OPS możemy brać udział i żądać zwrotu kosztów??
coś wiecie w tym temacie?
bo władze kazały zaczerpnąc informacji w tym temacie, ale ja za bardzo nie wiem o co im chodzi... :/
jaaaa


Napisano: 28 maja 2014, 9:31

dobrze jest, jak w gminie jest uchwala rady w tym zakresie, nasza uchwala dokładnie określa całą procedurę organizowania pochówku przez gminę, w necie są takie uchwały wiec można podpatrzeć i opracować własna, pozdrawiam
xxy


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]