numer decyzji

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Moderator: heiland

Napisano: 20 cze 2014, 12:20

jakie numery decyzji nadajecie w ops-ach? Czy jest jakiś obowiązek umieszczania w nich symbolu z RWA?? Wystarczy napisać np: Decyzja nr GOPS.15.ZC.2014 (zasiłek celowy)? Według mnie tak wystarczy to by zachować jakąś sensowną kolej. Za niedługo bowiem musimy pisać na decyzjach znaki spraw i musimy jakoś odróżnić te dwa numery. W znaku sprawy (np. GOPS.5012.15.2014.MS) jest przecież numer z RWA, więc poco powielać go w numerze decyzji. Proszę o dopowiedź.
do pierona jasnego!


Napisano: 20 cze 2014, 20:42

Kurcze... teraz mnie położyło...

co z jrwa w waszym ośrodku?? tam powinny być wszystkie zasady co robić z wnioskiem co z decyzją... jrwa musi być zaakceptowane przez archiwum państwowe... macie takie??

u nas zgodnie z przyjętymi przez jrwa zasadami rejestrujemy wniosek, nadajemy mu nr konkretnej sprawy (kolejny nr w teczce osobowej klienta), dalej wszystkie pisma mają ten sam znak..... i na końcu decyzja, która ma nr odrębny wg rejestru decyzji....
Rajski

Napisano: 04 paź 2016, 13:15

A jak macie to zapisane w instrukcji? Interesuje mnie to, ponieważ tworzymy u nas w MOPR instrukcję kancelaryjną i mamy problem właśnie z tym zapisem. U nas wniosek rejestruje komórka pracy socjalnej, dalej wywiad i proponowana pomoc. Potem komplet trafia do innej komórki i ona pisze decyzje. Stąd pytanie?
dodatkowe pytanie


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]