archiwizacja dokumentów

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Moderator: heiland

Napisano: 11 sie 2014, 20:14

Bardzo proszę o dokładną instrukcję w jaki sposób przeprowadzić archiwizację w OPS? Archiwizujemy każdy rok oddzielnie, tak? ale co zrobić i jak jeżeli np. w grudniu 2013r złożył ktoś podanie i ma ono zakończenie w 2014r jak to ogarnąć nie rozumiem, proszę pomóżcie!!!!!!!!!!!!!
ccc


Napisano: 12 sie 2014, 14:17

Proszę niech ktoś kto miał z tym do czynienia wypowie sięw temacie też mnie to bardzo interesuje.
Gość

Napisano: 12 sie 2014, 17:50

Jakieś dwa tygodnie temu byl taki temat. Będzie blisko do odszukania
ghjh

Napisano: 13 sie 2014, 7:43

jeśli podanie wpłynęło w 2013 a zostało zakończone w 2014 to jest to sprawa z 2014 roku , więc będziesz mogła zarchiwizować dopiero w 2015 r.
1bas1


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]