czy to możliwe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Moderator: heiland

Napisano: 05 wrz 2014, 7:59

Witam
Mam pytanie jak to jest w praktyce czy pracownik ma obowiązek działać na korzyść klienta czy na korzyść ops.
Mam do czynienia z pracownikiem który ewidentnie robi wszystko aby ops jak najmniej pomógł klientowi
Zdaje sobie sprawe ze klient powinien wykorzystać własne środki i aby sobie pomóc i stanąć na nogi ale skoro czasem nie daje rady i zwraca sie o pomoc do ops to pracownik nie ma prawa zniechęcać , krytykować , poniżać i bezczelnie kłamać ze w dniu wywiadu był u klienta w domu a go nie zastał prawda sie taka ze klient cały dzień siedział w domu i nie ma domofonu na który pracownik socjalny usilnie dzwonił ( tak twierdzi ) to oznacza że bezczelnie kłamie
Kiedy klient sam zgłosił sie do pracownika ten rozmawiał z nim nie przerywając czytania gazety w pracy !!!!
Klient zgłosił powyższy incydent i wiele innych kierownikowi i czeka na odpowiedz.
Jak to sie dzieje że tacy ludzie pracują w ops ?
zbulwersowana


Napisano: 05 wrz 2014, 14:29

Hej :D
To chyba o mnie :roll:
Zeżartyrutynąprsoc

Napisano: 05 wrz 2014, 17:59

Też mamy taką zawodniczkę.
t.franek

Napisano: 05 wrz 2014, 19:45

jesli tak to czemu nikt nic nie robi z taką jak to nazwałeś zawodniczką ?
może czas najwyższy aby zmieniła prace ? ja ze swojej strony nie spoczne i jesli bedzie trzeba to zwróce sie do prezydenta miasta aby zrobił co do niego należy mam nagraną rozmowe tej osoby z klientem bo na całe szczescie tak mu doradziłam to co uslyszłam na nagraniu woła o pomste do nieba a najchetniej kopnełabym tą osobe w xxxxx raz a dobrze
ta osoba jest totalną pomyłką jako pracownik socjalny
zbulwersowana

Napisano: 05 wrz 2014, 21:56

Czego oczekujesz?
Nikt na tym forum pewno nie zna tego pracownika ani klienta więc nie wyda opinii co do sytuacji. Opinia taka byłaby bez poznania sytuacji [url][/url] krzywdząca dla stron.
Różni ludzie o różnych charakterach zatrudniani są w zakładach, mają różnych klientów ale trudno wydawać opinie o ich relacjach na podstawie opisu z internetu.
Przykro jest że ktoś był niezadowolony z załatwiania jego sprawy.
Swoje niezadowolenie można zawsze przekazać dyrektorowi/ kierownikowi ośrodka.
Gość


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]