zasiłek stały

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]

Moderator: heiland

Napisano: 05 lis 2014, 9:07

Witam, mam obecnie problem w procedurze przyznania zasiłku stałego. Klient sprowadził się na nasz teren i w miesiącu wrzesień złożył podanie o zasiłek stały. W październiku przedłużyliśmy termin rozpatrzenia sprawy z powodu oczekiwania na dokumenty. W tym tygodniu okazało się, że klient się wyprowadził i nie zamieszkuje już na naszym terenie (powrócił do poprzedniego miejsca zamieszkania). Czy zasadne będzie przesłanie zgromadzonej dokumentacji do OPS w miejscu gdzie teraz mieszka? Kto powinien wydać decyzję w tej sprawie?
Dziękuję za pomoc
ewap


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]