instrukcja kancelaryjna

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Moderator: heiland

Napisano: 02 lut 2015, 13:20

Hej Może mało ambitne pytanie i zarazem prośba o pomoc w napisaniu instrukcji kancelaryjnej dla OPS. od czego zacząć? :shock: masakra, jestem zielona w tym :mrgreen:
Masakra


Napisano: 03 lut 2015, 10:42

podaj maila to Ci prześlę.
ania77

Napisano: 03 lut 2015, 13:27

dzięki. ratujesz mi życie. :) agata.hanka@interia.pl
Masakra

Napisano: 04 lut 2015, 8:19

Witam a czy ja też mógłbym prosić o instrukcję, z góry dzięki.
maj12004@tlen.pl
nowy

Napisano: 04 lut 2015, 9:03

Witam
Mam pytanko. Jak robicie spisy zdawczo odbiorcze kat. A i Kat. B to je łączycie razem, czy każde z nich rejestrujecie oddzielnie:
1 sposób:
1. A
2. B
3. B
4. B
2 sposób:
1. A 1. B
2. A 2. B
3. A 3. B
kamaV

Napisano: 04 lut 2015, 14:30

Witam :) Jeśli nie będzie to problemem, to ja też poprosiłabym o przesłanie instrukcji.
Będę bardzo bardzo wdzięczna
dusia333@interia.pl
Dorota112

Napisano: 04 lut 2015, 21:28

Ja proponuję zadzwonić najpierw do archiwum państwowego właściwego dla waszej instytucji... Mają szablony dla każdej z instytucji... Nie należy zapominać, że dokument ten musi zostać z archiwum uzgodniony... w Krakowie nie przyjmują innych niż te, które sami udostępniają..

ma to sens bo inaczej każdy ośrodek miałby inną...

zadzwońcie zapytajcie, czy mają jakieś uwagi..

U nas poszło sprawnie... Drogą elektroniczną dostałem gotowca prosto z archiwum... wystarczyło podpisać zarządzenie i wysłać do uzgodnienia...

pozdrawiam
Rajski.

Napisano: 05 lut 2015, 9:54

Ja tez mam instrukcję z AP, ale to jest masakra. Żałuję że ją wdrożyła.
dziwię się że w OPS jest kategoria A- jak to możliwe.
1bas1


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]