Jak ustalacie potrzeby klientow?

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Moderator: heiland

Napisano: 19 lut 2015, 18:32

Czy odnosicie sie do tego na co wnioskuja i dajecie na to wszystko? A co jesli osoba w podaniu nie wymienia konkretnych potrzeb a podczas wywiadu mowi, ze potrzebuje "na zycie", np ma oplacone biezace rachunki, zywnosci nie brakuje, leki wykupione, czy w takiej sytuacji odmawiacie pomocy, mimo ze osoba kwalifikuje sie dochodowo i podmiotowo. Czy po prostu przyznajecie zasilek okresowy z konkretnego powodu bez wyszczegolniania potrzeb?
Warmia


Napisano: 19 lut 2015, 23:14

Czy w ups znajduje się zasiłek celowy lub specjalny zasiłek celowy "na życie"? Nie. Dlatego należy jednoznacznie ustalić jaka potrzeba ma być zaspokojona przez osobę. Pracownik socjalny nie może się tego domyślać i domniemywać potrzeby osoby.
lol

Napisano: 20 lut 2015, 9:23

U nas klienci piszą podanie konkretnie na np. na zas. cel. na zakup żywności, albo pomoc w opłaceniu energii elektr. Zdarza się że, ci roszczeniowi w dalszej części podania piszą elaboraty o tym że nie mają na leki, opał, żywnośc i w ogóle na życie. W takich wypadkach sprawdzam z jakićh form pomocy korzystali i korzystają. Nie może być tak że, co miesiąc klient pobiera zas, okresowy i co miesiąc pisze o zasiłek cel. na żywn., a dodatkowo pisze jeszcze o inną pomoc i OPS co miesiąc np. opłaca za niego rachunki.
123nowa

Napisano: 20 lut 2015, 11:21

Patrzę im głęboko w oczy...
Wkurzony


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]