wszczęcie postępowania z urzędu

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Moderator: heiland

Napisano: 23 lut 2015, 12:59

małżonkowie pobierają zasiłki stałe. W tym miesiącu nie złożyli wniosku o pomoc, ale w zeszłym miesiącu zmienił im się dochód : jednemu z nich zmienoła się kwota zas stałego. W tym miesiącu powinna zmienić się wysokośc zas. stałego drugiego z nich. powinnam zrobic wstrzęcie postepowania. Piszę zawiadomienie o wszczęciu postępowania. I teraz pytanie kto podpisuje zawiadomienie: kierownik czy pracownik socjalny?
nowa123


Napisano: 23 lut 2015, 14:22

Kierownik
rrrr

Napisano: 25 lut 2015, 13:50

U nas wszystkie pisma "mniej ważne" podpisuje pracownik socjalny począwszy od pism przewodnich, wnioskach o udost. d.o., wezwania czy pismach dołączanych do akt. Kierownik podpisuje jedynie jakies opinie czy wnioski do sądu, czy prokuratury. Coś naprawdę ważnego.
nexi

Napisano: 25 lut 2015, 14:40

ten kto ma upoważnienie do prowadzenia tego typu spraw, przeważnie podpisują to kierownicy, gdyż to oni mają upoważnienie do prowadzenia postępowań, czasami ci kierownictu wydają upoważnienie innym osobom- więc te osoby uprawnione
zuzanka


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]