Ankieta do pracy magisterskiej

Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Moderator: heiland

Napisano: 12 kwie 2015, 23:37

Drodzy Pracownicy Socjalni, zwracam się do Was z ogromną prośbą o wypełnienie kwestionariusza ankiety który znajdziecie w poniższym linku. Ankieta dotyczy wykorzystania elementów coachingu w pracy socjalnej. Jest ona anonimowa i wykorzystam ją wyłącznie na potrzeby mojej pracy magisterskiej. Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję za poświęcony czas!

http://www.ankietka.pl/ankieta/183321/z ... alnej.html
Bea_G

Napisano: 13 kwie 2015, 7:38

bardzo dłuuuga ankieta, pokrętna, ale wypełniona.
jaaaa

Napisano: 13 kwie 2015, 9:11

za długa ankieta
gops25

Napisano: 13 kwie 2015, 15:43

Dziękuję bardzo za odpowiedzi! ;) i raz jeszcze zachęcam do wypełnienia ankiety pracowników socjalnych którzy jeszcze nie wzięli udziału w badaniu. Średni czas wypełnienia ankiety to 20 min.
Bea_G

Napisano: 15 kwie 2015, 16:00

Witam. Jestem studentką UMCS w Lublinie i prowadzę badania do licencjatu dotyczące kompetencji społecznych Asystentów Rodziny. Czy pomoglibyście mi Państwo w tej kwestii? Jeśli byłby ktoś zainteresowany pomocą proszę pisać tutaj bądź na mojego maila kama123-931@wp.pl
KamaS

Napisano: 16 kwie 2015, 0:35

Wersja 20 minut to pełen optymizm, chyba pisana na chybił trafił:)

Cóż, ankieta stanowczo za długa. Trzy razy chciałam się wycofać. Prawie 40 pytań, gdzie większość rozbudowanych!. Napracowałaś się dziewczyno i zmęczyłaś też respondentów. Pozostaje tylko życzyć powodzenia na obronie:)
aka

Napisano: 16 kwie 2015, 15:34

Dlaczego metryczka na początku?
Ankieta jest za długa.
Nie ma pytań określających czy w ogóle mamy kontakt z coachingiem, czy byliśmy np szkoleni w tym kierunku, czy uzywamy go w pracy z klientem.
Współczuję opracowywania wyników tylu i tak rozbudowanych pytań.
pytania 25, 26, 27, 31, 32 mogłyby być pytaniami zamkniętymi.
Po co pytania o kontrakt socjalny?
Pytania ułożone bez pomysłu, chaotycznie.