usługi źle naliczona odpł

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Moderator: heiland

Napisano: 13 kwie 2015, 11:06

mam pytanie
czy ktos mial taka sytuacje ze zle policzyl dochod klienta i w zwiazku z tym okazalo sie ze inna odplatnosc za uslugi powinna byc
ma ktos jakis pomysl jak to teraz wysrostowac
szef


Napisano: 13 kwie 2015, 14:07

1)jeżeli klient zapłacił ZA DUŻO - to przeliczasz odpłatność poprawnie, zmieniasz decyzję i nadpłatę rozliczasz w kolejnym miesiącu,
2) jeżeli klient zapłacił ZA MAŁO - to tez przeliczasz odpłatność poprawnie, zmieniasz decyzję i wpłacasz brakującą kwotę. Klient nie może ponosić konsekwencji błędu urzędnika.
Esia


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]