badanie jakości obsługi klienta

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 12 ]

Moderator: heiland



Napisano: 21 kwie 2015, 11:30

Ktoś skomentuje bo mi braknie słów ?
!!!

Napisano: 21 kwie 2015, 14:11

Hm..Ciekawe jakie były by wyniki gdyby takie badanie przeprowadzić w skali ogólnopolskiej?
socjalna ops

Napisano: 21 kwie 2015, 15:51

Nie rozumiem dlaczego tak się oburzacie. Co takiego złego w tym badaniu? Jeżeli myślimy o profesjonalizacji pracy socjalnej to trzeba eliminować złe nawyki "opieki" o której to często mówią sami pracownicy socjalni. Czas popracować nad sobą i swoimi kompetencjami.
purocka
Praktykant
Posty: 25
Od: 25 maja 2009, 12:34
Wieś, Polska

Napisano: 21 kwie 2015, 16:19

Interesujące szczególnie od 14 strony. Bierzcie się za siebie.
Ares

Napisano: 21 kwie 2015, 18:25

badanie jakości obsługi klienta ?? jak to brzmi ;) Mówimy faktycznie o branży pomocy społecznej?
Emilcia

Napisano: 21 kwie 2015, 20:51

Ciekawe badanie... prawdopodobnie zostanie przeprowadzone również w innych województwach.
"Ośrodek Pomocy Społecznej, słucham" - kilka razy zdarzył mi się rozpocząć odebraną w domu, prywatną rozmowę telefoniczną tym hasłem ;)
Andrzej

Napisano: 22 kwie 2015, 8:10

a mnie się podoba. :)
Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych. E. Hemingway
alanka
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 404
Od: 07 mar 2007, 16:04
Polska

Napisano: 22 kwie 2015, 17:15

Moim zdaniem wszystko zależy od podejścia do pracy i drugiego cżłowieka.Żadne szkolenia (zgodnie z wnioskami z badań) tu nie pomogą jak się nie ma w sobie predyspozycji do takiej pracy.
Katarzyna1

Napisano: 22 kwie 2015, 21:39

to jest draństwo i napuszczanie klienta na ops, na socjalnego, wymuszanie pomocy pomimo braku możliwości jej zaspokajania, wielkie świństwo i zaspokajanie swego wojewódzkiego ego, ot tyle , może reakcja odwrotna, multum telefonów do urzędów wojewódzkich o nadmierne biurokratyzowanie, o braki w placówkach śds, zbyt małe nakłady, braki w partycypacji zadań, przerzucanie ich na barki samorządów bez zapewnienia środków, dokładanie zadań bez zapewnienia kadry, wredne telefony, wręcz wulgarne z uw, traktowanie ops i pracowników jak niewolników, etcetera ...
...

Następna

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 12 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]