Natrętne telefony - szkolenia

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 12 ]

Moderator: heiland

Napisano: 05 sie 2015, 14:32

Nie wiem, czy ten problem był już poruszany, ale pewnie większość OPS-ów się z tym zmaga. Chodzi mi o zalew ofert dot. szkoleń, publikacji, doradztwa itp. W moim małym GOP-Sie odbieramy po kilka telefonów dziennie, skrzynka mailowa pęka w szwach, w większych OPS-ach jest pewnie jeszcze gorzej. Dzwoniące osoby są co raz bardziej natrętne i posuwają się niekiedy do gróźb (kontroli, skargi do ministerstwa, lub innych). Na ogół to ignorujemy... Zastanawiam się czy prawo w jakikolwiek sposób nas w takich przypadkach chroni? Ja rozumiem, że jest wolność i konkurencja na rynku firm szkolących, rozumiem że owe operatorki-nagabywaczki to tez ludzie i pracują, ale momentami staje się to bardzo irytujące i wręcz dezorganizuje pracę ośrodka. Czy natrętne wydzwanianie i posuwanie się do gróźb nie podchodzi pod próbę szantażu funkcjonariusza publicznego? Czy jest na to jakiś paragraf w KK albo kodeksie wykroczeń? Jaka jest wasza opinia?

Pozdrawiam
Kr..


Napisano: 06 sie 2015, 8:36

podzielam, ale nie znam rozwiązania. Niektórzy mają nawet takie pomysły, że mówią,że dzwonili rano i są teraz umówieni na rozmowę z kierownikiem albo jak pracownica nie chciała łączyć to pan powiedział, że to pilna prywatna sprawa albo, że kolega ze studiów dzwoni...itp. Spotkałam się też z przypadkami że jeśli nie kupię alkomatu to zostanie powiadomione nasze Ministerstwo, bo to akcja odgórna a ja nie chcę przystąpić, albo jeśli nie wykupię pakietu "pierwsza pomoc" to powiadomią PIP...
nina12

Napisano: 06 sie 2015, 8:41

Mam to samo. Jednemu zarzuciłam mobing bo był po prostu natrętny a wręcz mnie straszył. Odkładanie słuchawki nic nie dało bo co drugi dzień wydzwaniał. Mówię, nie , dziękuje słyszę JAK TO PANI NIE ZAMÓWI?????!!!!!!! Ja już przygotowałem przesyłkę ! Żenada !
opsss

Napisano: 06 sie 2015, 10:15

Tak, te telefony są bardzo uciążliwe. W przypadku szantażu, czy innych .. mówię, że każdą rozmowę nagrywam.
wwz

Napisano: 06 sie 2015, 10:39

Najlepiej tak informować. "Rozmowa jest nagrywana, w przypadku wystąpienia szantażu lub gróźb sprawa zostanie skierowana do prokuratury". Az mam czasami ochotę to "przećwiczyć" i faktycznie zobaczyć co zrobiłaby w takiej sytuacji prokuratura - choć pewnie umorzyłaby z braku dowodów, albo niskiej szkodliwości.


Powoływanie się na ministerstwo, też zapewne jest karalne...
Kr..

Napisano: 06 sie 2015, 12:29

" dziękuję, nie kupię, nie jestem zainteresowany, miłego dnia, do widzenia", ciach słuchawka
...

Napisano: 06 sie 2015, 12:57

w 8 na 10 przypadków to zadziała, "wytrawnych" nagabywaczy tak łatwo jednak nie spławisz.
Kr..

Napisano: 06 sie 2015, 12:58

ale nie słuchasz dalej tylko odkładasz słuchawkę
...

Napisano: 06 sie 2015, 14:37

ja swojego czasu, kiedy to odbierałam telefonu mówiłam, że wszelkie oferty prosimy kierować na maila, jeżeli będziemy zainteresowaniu, to sami się zgłosimy. Dziękowałam i kończyłam rozmowę. Tym bardziej upierdliwym mówiłam że gdyby kierownik miałby odbierać wszystkie tel to jego praca polegałaby tylko na tym, albo po prostu powtarzałam że albo niech prześlą na pocztę albo dziękujemy i odkładałam słuchawkę.

szczególnie upierdliwy był niejaki Pan Jacek Kania- z OTI, no większego upierdliwca nie było, nawet już nie podawał nazwiska żeby go tylko połączyć niestety jego głos pamiętam do dziś i zawsze go poznam :) , ale i z nim sobie poradziłam :)
tak więc nie słuchać żadnych gróź, kierować oferty na maila i mówić że jeśli coś nas zainteresuje to się skontaktujemy i do widzenia. Od razu przerywać ich gadanie i od razu kierować na maila!
lu1988

Napisano: 06 sie 2015, 14:41

A czy zgłoszenie sprawy natrętnych telefonów do ROPSu nie spowodowałoby uruchomienia wspracia "góry" i jakieś unormowanie tych spraw ... jak myślicie ?
Shogun

Następna

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 12 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]