Co w takim przypadku.

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Moderator: heiland

Napisano: 13 wrz 2015, 11:12

Klienta /osoba ubezwłasnowolniona/ ma przydzielone przez nasz OPS usługi opiekuńcze, pani wykonuje świetnie swoją pracę natomiast problem stwarza opiekun prawny, który każe jej codziennie dzwonić do siebie zaraz po przyjściu do klientki, pisać co do sekundy czynności które wykonuje, dzwonić gdy wychodzi, kontroluje ją. Pani opiekująca się bardzo się denerwuje i chce zrezygnować z tej pracy ze względu na takie zachowanie opiekuna prawnego. Zakres czynności ma ustalony przez nasz ops i dokładnie wie co ma robić. Czy ktoś miał taki przypadek?
oli


Napisano: 13 wrz 2015, 11:31

A nich dzwoni, niech da jej na kartę telefoniczna lub opłaci abonament. natomiast co do czynności niech pracownik się z nim skontaktuje i poinformuję ze nie ma takiego obowiązku raportowania codziennego. Może pisać i raz na tydzień mu dać . Pracownik nie powinien opiekunki zostawić samej z takim problemem tym bardziej ,że Pani jest solidna. Co za skurwiel.
Wredna1

Napisano: 13 wrz 2015, 14:38

Dzięki Wredna1, faktycznie jest to osoba szukająca intryg i afer, co do telefonowania to każe dzwonić z telefonu osoby nad którą jest sprawowana opieka ech...... nie dając grosza. Mam chęć napisać skargę do Sądu na zachowanie opiekuna choć bardzo bym nie chciała ale chyba nie będzie innego wyjścia.
oli


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]