Klient nie chce współpracować

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Moderator: heiland

Napisano: 01 paź 2015, 18:32

Witam, 17.09.2015 byłam na wywiadzie podczas którego zobowiązałam klienta do dostarczenia dokumentów, miał na to 7 dni. Nie zrobił tego, nie mogę się z nim skontaktować. Normalnie powinnam wydać decyzję odmowną na brak współpracy, ale nie mogę, bo to wychowanek, który opuścił placówkę opiekuńczo-wych. Kierownik mnie pogania, klient ma to w nosie, postanowiłam więc sama wystąpić z wnioskami o udzielenie informacji tak, żeby pouzupełniać brakujące sprawy. Co mogłabym jeszcze zrobić? Jak w ogóle postępować w sytuacjach, gdy osoba nie chce współpracować, a trzeba jej pomóc?
qwerty80


Napisano: 03 paź 2015, 17:11

Po pierwsze wydłużenie postępowanie z wyznaczonym terminem na dostarczenie dokumentów. W przypadku stałego korzystania i braku współpracy - kontrakt socjalny.
ktoś


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]