empatia

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 15 ]

Moderator: heiland

Napisano: 11 gru 2015, 14:26

Witam. Pewnie wiele ośrodków boryka się z problemem empatii. Mamy ten laptop od 2013roku, ale nikt nie wiec co dalej z nim zrobić jak uruchomić jakie hasła i w ogóle o co chodzi z tym wszystkim. Wokół nas wszystkie gminy są w takiej sytuacji. Jak możecie cos podpowiedzieć, tak od podstaw co z tym fantem zrobić to proszę was bardzo pomóżcie
emilka 25


Napisano: 11 gru 2015, 14:45

O co chodzi to można poczytać np. tutaj http://public.sygnity.pl/zabezpieczenie ... 62015-1143

w razie pytań proszę pisać,
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5079
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 11 gru 2015, 15:10

Ja mam hasła i tez nie działają. Nawet informatyk próbował je "aktywizować" ale nie chcą przyjmować hasła bo stare wygasło a na nowym nie chodzi. Same utrapienia z nimi !
opsss

Napisano: 11 gru 2015, 15:17

Ale w Pomoście czy na terminalu?
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5079
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 11 gru 2015, 15:27

Polecam również tę instrukcję, opracowaną przez osobę pracującą w Ośrodku Pomocy Społecznej, a więc napisaną przystępnie i z Waszej perspektywy

http://opsgoscieradow.pl/pliki/Instrukcja.pdf
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5079
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 11 gru 2015, 16:00

Oczywiście mówię o terminalach ! Leżą w szafie .
opsss

Napisano: 14 gru 2015, 11:39

opsss pisze:Oczywiście mówię o terminalach ! Leżą w szafie .

U nas też. :(

Nie działają hasła.
lemur

Napisano: 15 gru 2015, 0:31

@opsss @lemur
takie pytanie typu "oczywiste" - czy przed zalogowaniem do terminala weszliście na stronę https://mzt.mpips.gov.pl i tam spróbowaliście się zalogować? Zawsze, gdy nie korzystało się od dawna (np. od 2 lat :) ) z danego loginu, to juz po wpisaniu loginu na ww. stronie pokazuje komunikat typu "hasło wygasło" i konieczna jest zmiana hasła. Dopiero wtedy na terminal podłączony do internetu można się zalogować na nowe hasło. Może być również potrzeba "odblokowania" użytkownika (również na ww. stronie). Albo zmiany hasła na nowe, bo stare wygasło po 30 dniach (również na stronie MZT).

Ewentualnie (kolejna oczywistość) o jakie hasło chodzi do terminala - bo są conajmniej dwa rodzaje tych haseł - do zalogowania do samego terminala (zakładane podczas samodzielnej konfiguracji przy pierwszym uruchomieniu - można było odzyskać z pomocą serwisu Asseco 42/ 230 29 19) oraz hasło do logowania na terminalu do Empatii - wtedy są to hasła zakładane (również samodzielnie) przy konfiguracji systemów na platformie MZT MPiPS (adres j.w.)

Jeżeli te oczywistości były sprawdzone i wykluczone, to nie mam na razie pomysłu o co chodzi...

A tak do wszystkich OPSów - jeżeli jesteście z dolnośląskiego i macie problem z podłączeniem/konfiguracją SD do Empatii (systemy Sygnity oraz Info-R), to proszę o kontakt, postaram się pomóc. Do Sygnity instrukcja polecana przez p. Tomka również bardzo się przyda (chociaż troszkę niekatualna jak ktoś korzysta z SR/FA w wersjach 2.1.x)

pozdrawiam,
SoroQ

Napisano: 20 gru 2015, 9:55

A napisaliście o tych problemach w ankiecie do NIK?
Może coś z tym zrobią.
Tofik
Praktykant
Posty: 2
Od: 18 gru 2015, 12:16

Napisano: 22 gru 2015, 12:32

A wy korzystacie, działa Wam wszystko?
Leon

Następna

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 15 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]