Brak Księgowej

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Moderator: heiland

Napisano: 17 gru 2015, 13:50

Witam, Jesteśmy małym GOPSem, do ubiegłego roku budżet GOPSu był prowadzony razem z budżetem Gminy, od stycznia 2015 r został wyodrębniony nowy rachunek bankowy dla GOPSu. Jednak Pani Skarbnik w dalszym ciągu prowadzi sprawy związane z obsługą Księgowości, podpisując dokumenty jako Skarbnik Gminy, bez żadnej umowy zawartej z Kierownikiem GOPS.Kierownik chciał sporządzić umowę z nią jednak radca prawny stwierdził że ze skarbnikiem nie można. Gmina na zatrudnienie Księgowego nie daje żadnych środków. Może ktoś podpowiedziałby jak z tego wybrnąć, czy naprawdę ze skarbnikiem nie można zawrzeć umowy na prowadzenie Księgowości? My jako GOPS od Pani Skarbnik słyszymy ciągle że za darmo nam wszystko robi i w związku z tym relacje są coraz gorsze. Może ktoś mi podpowie jak ten problem rozwiązać?
Mały GOPS


Napisano: 17 gru 2015, 15:27

Może ktoś podpowie jak rozwiązać ten problem.
Mały GOPS

Napisano: 17 gru 2015, 15:37

Skoro Panią Skarbnik męczy ,,darmowa" robota (to jest śmiechu warte) to niech w przyszłorocznym budżecie zaplanuje wam środki na księgową może na początek 0,5 etatu żeby nie przeciągać struny i będzie super!
Nic nie poradzicie trzeb tupać do władzy i kasy szukać... ale wiem i znam kilka ośrodków, które w dalszym ciągu pracują tak jak wy i też nie są z tego zadowoleni!
ccc


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]