Pijany klient w OPS

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Moderator: heiland

Napisano: 09 sty 2016, 22:24

Witam,
jak się powinnam zachować gdy przychodzi do OPS pijany podopieczny a do tego jest agresywny o roszczeniowy i chce wnioskować o pomoc? Zadzwonić po Policję??Mam już dość tego jak Nas traktują podopieczni.
KOKOLINO


Napisano: 10 sty 2016, 13:58

Ja bym pozwolił mu się nieco rozkręcić w obecności jeszcze jakiegoś pracownika - i faktycznie zadzwonił na policję. Mona i trzeba takie zachowanie klienta potraktować jako znieważenie.
Xman

Napisano: 11 sty 2016, 10:28

Oczywiście. Trzeba takie zdarzenia ostro ganić, nie pozwalać, by sobie jaja robili. Dałabym od razu kontrakt na leczenie.
jajeczko

Napisano: 11 sty 2016, 12:02

Kontrakt z pijanym???
Pijanego trzeba wyprosić z OPSu, natychmiast i bez zbędnej dyskusji. Jeżeli nie chce, wezwać Policję. My tak robimy - konsekwentnie i właściwie mamy spokój. Jeżeli pijany przychodzi po zasiłek do kasy, czy to z pomocy społecznej, czy świadczenie rodzinne, czy dodatek mieszkaniowy - także wypraszamy.
Esia

Napisano: 11 sty 2016, 14:39

zrobić herbatki z cytrynką niech się chłopina jeszcze rozgrzeje.
Iza1

Napisano: 11 sty 2016, 18:08

Esia - przecież nie mówię, żeby spisywać z nim kontrakt wtedy, kiedy przyszedł pijany...tylko później, gdy wytrzeźwieje i złoży podanie.
jajeczko


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]