agresywny i roszczeniowy petent

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Moderator: heiland

Napisano: 12 sty 2016, 16:56

Co w przypadku gdy klient za każdym razem składając wniosek o pomoc jest agresywny,roszczeniowy,zastrasza wszystkich pracowników, nie jest pod wpływem alkoholu. Gdzie jest ta granica znieważenia pracownika pomocy społecznej? Bo my pracownicy staramy się ale niestety coraz częściej traktowani jak przysłowiowe ścierki na które można się wyżywać....
mała


Napisano: 12 sty 2016, 19:24

Zachować asertywność
zzzz

Napisano: 13 sty 2016, 12:18

My zgłaszamy do prokuratury jeśli pracownik faktycznie czuł się zagrożony. Polecam taką metodę, trochę ogranicza zapędy niektórych "odważnych" Klientów. A że plotka szybko się roznosi to i inni zaczynają uważać na słowa.
okasia

Napisano: 13 sty 2016, 14:07

bardzo dziękuję za udzielone odpowiedzi
pozdrawiam i dobrego dnia
mała


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]