Brak realizacji świadczeń przez klientkę

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Moderator: heiland

Napisano: 18 maja 2016, 7:29

Witam
Mam problem. Klientce została przyznana pomoc w formie niepieniężnej. Pani odebrała decyzje pocztą ale ich nie realizuje od lutego. Nie mogę się z nią skontaktować. Możliwe, że już nie mieszka w miejscu, w którym robiłam wywiad. Sąsiedzi też nic nie wiedzą. Co robić? Wie ktoś?
Basia2


Napisano: 18 maja 2016, 8:23

art 106a 1. Jeżeli osoba uprawniona nie podejmuje świadczeń pieniężnych przez dwa kolejne miesiące kalendarzowe, wstrzymuje się wypłatę tych świadczeń oraz wszczyna postępowanie wyjaśniające w celu sprawdzenia przyczyn nieodbierania świadczeń.
2. W przypadku udzielenia przez osobę niepodejmującą świadczeń pieniężnych wyjaśnień dotyczących przyczyny nieodbierania świadczeń wypłaca się jej świadczenia za okres wstrzymania wypłaty świadczeń, jeżeli osoba spełnia warunki określone w ustawie.
3. W przypadku gdy z osobą, o której mowa w ust. 1, nie można przeprowadzić rodzinnego wywiadu środowiskowego i mimo prawidłowo dostarczonego wezwania do stawienia się w ośrodku pomocy społecznej celem złożenia wyjaśnień osoba nie stawiła się w wyznaczonym terminie, stwierdza się, w drodze decyzji administracyjnej, wygaśnięcie decyzji przyznającej świadczenie.
dorotaops
Referent
Posty: 204
Od: 20 paź 2015, 13:42

Napisano: 18 maja 2016, 8:44

Tutaj jednak mamy przyznane świadczenia niepieniężne. Mam pewne wątpliwości czy ten artykuł można zastosować.
Basia2

Napisano: 18 maja 2016, 9:03

ale jakie świadczenia?
dorotaops
Referent
Posty: 204
Od: 20 paź 2015, 13:42

Napisano: 18 maja 2016, 9:16

Świadczenia pieniężne (okresowy i celowy) ale w formie niepieniężnej przyznano. Nie wiem jak to traktować?
Basia2

Napisano: 18 maja 2016, 9:27

Basia2- Art. 36 ustawy o pomocy społecznej wskazuje, które świadczenia są uznawane za pieniężne, a które nie.
A&T


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]