Zdarzenie losowe- dokumentacja

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Moderator: heiland

Napisano: 23 cze 2016, 16:55

Silny wiatr oraz ogromne gradobicie uszkodziły znaczną część budynków mieszkalnych.Zjawisko nie jest przez wojewodę uznane za klęskę żywiołową, tylko zdarzenie losowe.Szkody dotyczą również rodzin nigdy nie korzystających z pomocy. Jaką robimy dokumentację. Myślę, że wywiad środ. część VII a co z udokumentowaniem dochodów. Oświadczenia czy zaświadczenia? . Czy szkody są szacowane przez komisję, czy sam prac.socjalny?.Proszę o podzielenie się doświadczeniem z tego zakresu.
Danka2


Napisano: 23 cze 2016, 18:19

myślę że wywiad VII dochody albo na oświadczeniu a jak są zaświadczenia to zaświadczenia. Zasiłek celowy na pokrycie wydatków w wyniku zdarzenia losowego jest niezależne od dochodu więc nie ma to aż tak dużego znaczenia... art 40 ust 1 i 3 , tak myślę ale mogę się mylić. Komisji raczej się nie powołuje tylko gdy jest ogłoszona klęska żywiołowa więc wszystko pracownik socjalny:/
ollooo

Napisano: 24 cze 2016, 8:48

My zbieralismy dokumentacje potwierdzającą czyli: informacja ze straży pożarnej z odbytej akcji ( np. usuwania szkód )lub policji - dokumenty te potwierdzają, że dnia ... w miejscowości ... pod adresem ... doszło do takiego zdarzenia, np. nastapiły szkody budynku mieszkalnego (jakie np, dach czy sciany, czy wybite okna ) lub tez potwierdzenie od sołtysa.
forumowicz

Napisano: 27 cze 2016, 12:55

wywiad plus inf.o ktorej mówi formowicz,
t.franek


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]