Jednorazówka w CAS DPS-III-48-ZM/2016

  
Strona 1 z 5    [ Posty: 42 ]

Moderator: heiland

Napisano: 26 sie 2016, 12:06

W CAS-ie jest do zrobienia sprawozdanie jednorazowe z zasiłków okresowych i celowych. Zauważyliście, że jest tam podane "dane za okres od 01.06.2015 do 31.08.2015" Czy to faktycznie dotyczy roku ubiegłego, czy to może pomyłka i powinno być 2016 ?
Ank@


Napisano: 26 sie 2016, 12:10

Tak, chodzi o 2015 rok.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5043
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 26 sie 2016, 12:11

Proponuję przypomnieć sobie jak działa taki formularz - ostatni rozdział "Funkcjonalność Wartości Automatycznie Wyliczanych (WAW)" strona 103

http://public.sygnity.pl/sites/default/ ... emptia.pdf

pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5043
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 26 sie 2016, 12:19

Bardzo dziękuję za informację Tomku, teraz się upewniłam :)
Ank@

Napisano: 26 sie 2016, 12:49

Czy u Was działa ta funkcja: Zestawy Wartości Automatycznie Wyliczanych (WAW)?
costaa

Napisano: 26 sie 2016, 13:17

niestety jest tam pusto nie mam pojęcia co zrobić żeby działało może ktoś napisze coś więcej wydrukowałam ten opi od str 103 do 105 ale sprawozdania waw nadal nie działa
ewka 7777

Napisano: 26 sie 2016, 13:18

Napisz coś więcej.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5043
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 26 sie 2016, 13:48

Czy komuś działa automatyczne zasilanie danych z systemu dziedzinowego?
Ja pracuję na systemie TT-POMOC i automatycznie nie zasila.
Z tego co widzę i czytam to w systemie Sygnity też nie zasila :shock:
Stefan

Napisano: 26 sie 2016, 13:49

Usługa jest zablokowana jest od strony Empatii, Ministerstwo zostało o tym poinformowane, czekamy na rozwiązanie problemu.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5043
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 26 sie 2016, 13:51

w tabeli zestawy wartości automatycznie wyliczanych jest obecnie pusto. Jak naciskam sprawdź czy są nowe zestawy to wyskakuje błąd :
2016-08-26 13:48:07,177 Błąd Nie można połączyć się z serwerem CSIZS Emp@tia albo odpowiedź serwera nie jest zrozumiała.
Prosimy sprawdzić połączenie internetowe oraz konfigurację proxy i firewall,
zgodnie z wytycznymi instrukcji podłączenia Jednostki Terenowej do CSIZS.
Jeżeli problem nadal będzie występował, prosimy o skontaktowanie się
z Centrum Wsparcia Użytkowników CSIZS Emp@tia
Telefon: (32) 323-16-56
Poczta e-mail: hd.empatia@softiq.pl
Fax: (32) 323-13-55
Portal: http://www.hd.softiq.pl
Nie wiem czy robię coś źle czy przyczyna jest inna?????
ewka 7777

Następna

  
Strona 1 z 5    [ Posty: 42 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]