płatność za transport żywnośći Programu Fead 2016

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Moderator: heiland

Napisano: 02 wrz 2016, 14:04

Stowarzyszenie zajmuje się wydawaniem żywnośći z pOdprogamu FEAD . Pracownicy socjalni wydają skierowania. Bank żywnośći nie ma pieniędzy na transport żywnośći . Stowarzyszenie też nie ma. Ktoś musi zapłacić za transport. Jak to załatwić i przeprowadzić formalnie i prawnie,aby Gmina partycypowała w kosztach dowozu żywności. Wiadomo, że OPS nie może płacić. Może ktoś ma pomysł w jaki sposób Gmina ma zapłacić za koszty transportu, czy może jakieś porozumienie czy coś innego. Możę ktoś podpowie za co z góry dziękują gminy ,które są w zakłopotaniu. Sprawa pilna.
zakłopotana


Napisano: 02 wrz 2016, 14:38

Powiem Tylko tyle, że u nas jest "prikaz" i płacimy...
Ol.

Napisano: 04 wrz 2016, 17:05

u nas placi gmina
Gość

Napisano: 05 wrz 2016, 9:13

jest porozumienie banku żywności z gminą w sprawie transportu (podpisał BMIG) i jeden punkt mówi o tym , że płatnikiem jest OPS
ninka123

Napisano: 05 wrz 2016, 13:27

My opłacamy
Iga2


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]