DPS zgon pomocy!

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 19 ]

Moderator: heiland

Napisano: 09 sty 2017, 13:06

Witam. Otrzymaliśmy dziś informację o zgonie podopiecznego dnia 30.12.2016r.. Był on umieszczony bezterminowo w DPS-ie. Czy teraz trzeba zrobić decyzję wygaszającą? Jaka będzie podstawa prawna?
I otrzymaliśmy prośbę o rozliczenie odplatności za pobyt, czyli wystarczy jakieś pismo, czy musi być jakać decyzja?
Bardzo proszę o pomoc, dopiero zaczęłam pracę i jeszcze nie wiem niektórych rzeczy :(
kaja2017


Napisano: 09 sty 2017, 13:23

Decyzja wygaszająca tylko w systemie.Akt zgonu,albo pismo z DPS o zgonie do teczki.Do DPS zwykłe pismo.
t.franek

Napisano: 09 sty 2017, 15:39

A co zawrzeć w podstawie prawnej?
kaja2017

Napisano: 09 sty 2017, 15:44

I jaką decyzję wygaszam: tą kierującą, czy ustalającą odpłatność?
kaja2017

Napisano: 09 sty 2017, 15:57

W systemie po co Ci podstawa prawna.Wygaszasz o odpatności.
t.franek

Napisano: 09 sty 2017, 16:00

kierowniczka kazała zrobić decyzję do teczki :(
kaja2017

Napisano: 09 sty 2017, 18:14

Jka chce to niech ma art 162 kpa( dec stała się bezprzedmiotowa) w związku z.i tu dalej jak w podstawach do kierującej i odpłatności.
Nie rozumiem tej odpłatności , chodzi o jeden dzień?
Wredniocha
Referent
Posty: 368
Od: 17 gru 2016, 14:13

Napisano: 09 sty 2017, 18:18

w int.zajdz wygaszenie dec.w pomocy spolecznej
t.franek

Napisano: 09 sty 2017, 18:26

t.franek pisze:w int.zajdz wygaszenie dec.w pomocy spolecznej

nie ma czegoś takiego, jest wygaszenie w postępowaniu administracyjnym
Wredniocha
Referent
Posty: 368
Od: 17 gru 2016, 14:13

Napisano: 09 sty 2017, 19:17

pierwszy temat na wskazanej stronie
t.franek

Następna

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 19 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]