SYGNITY autonumeracja pomost

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Moderator: heiland

Napisano: 16 sty 2017, 11:00

Dodana została nowa numeracja wniosków, wprowadzam nowy wniosek i mam informacje że nie udało się pobrać autonumeratu, co może być tego przyczyną
athena83
athena83
Praktykant
Posty: 28
Od: 24 sie 2007, 16:37
Grójec, Polska


Napisano: 16 sty 2017, 11:04

Taki komunikat pojawia się np. jeśli w autonumer jest wstawiony jakiś składnik i np. rodzaj wniosku i nie wszystkie pozycje słownika mają podane symbole dla autonumeracji. Trzeba więc sprawdzić jakie składniki są wstawione i czy wszystkie są dobrze wypełnione
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5043
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 16 sty 2017, 11:19

Zupełnie nic mi to nie mówi
athena83
athena83
Praktykant
Posty: 28
Od: 24 sie 2007, 16:37
Grójec, Polska

Napisano: 16 sty 2017, 11:25

No ktoś u Ciebie w Ośrodku tę autonumerację składał - poproś go o sprawdzenie.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5043
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
cron