Terminale mobilne

  
Strona 1 z 5    [ Posty: 44 ]

Moderator: heiland

Napisano: 17 sty 2017, 18:33

Poradźcie proszę w sprawie pracy z terminalem. Od dziś mamy wszystkie wywiady robić na tych terminalach (dyrektor wywiadów pisanych długopisem nie podpisuje)i ma to być wywiad idealny. Tylko że w terminalu nie ma wszystkich takich samych pól jak w wywiadzie papierowym. Mam problem z osobami zobowiązanymi do alimentacji - gdy zaznaczę w wywiadzie okienko, że pomagają w formie usługowej, to na wydruku wywiadu tego nie ma (jest tylko kwota pomocy finansowej. Problem mam też z zaznaczeniem częstotliwości kontaktów osoby z rodziną zamieszkałą oddzielnie - w terminalu nie ma opcji wpisania z kim są te kontakty i jak często, a na wydruku widać, że w tym miejscu nic nie wpisano. W terminalu też nie ma możliwości wprowadzenia planu pomocy zatwierdzonego przez kierownika. Ponadto jak wydrukować cały wywiad, aby była na n każdej stronie liczba kontrolna, także na stronie z oceną sytuacji rodziny i planem pomocy zatwierdzonym przez kierownika. Czy mógłby mi ktoś pomóc?
elba


Napisano: 17 sty 2017, 19:37

Przede wszystkim trzeba zacząć od informacji jakiego oprogramowania używasz na terminalu i w Ośrodku. Potem można porozmawiać o szczegółach.
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5064
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 18 sty 2017, 10:30

Czy macie jakieś wytyczne ile wywiadów trzeba zrobić miesięcznie przez terminale obowiązkowo ?
opssssio

Napisano: 18 sty 2017, 10:40

To zależy tylko i wyłącznie od kierownika ośrodka.
Są takie ośrodki gdzie kierownicy dali zarządzenie wewnętrzne że wszystkie wywiady mają być elektronicznie przeprowadzane.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5064
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 18 sty 2017, 12:51

To ja podpowiem - choć nie robimy wywiadów w terminalach - że można przygotować sobie szablon w systemie dziedzinowym - wysłać go do terminala - potem zatwierdzić w terminalu - i wysłać do systemu dziedzinowego.
Był wymóg aby do końca 2016 roku przeprowadzić przynajmniej 1 (słownie:jeden) wywiad przez terminal.
Ja (tak trochę dla zabawy i sprawdzenia czy to działa) zrobiłem jeden wywiad tak jak opisałem powyżej a drugi bezpośrednio w terminalu.
Pracujemy na programie TT POMOC i te wywiady widać w zakładce EMPATIA - HISTORIA WYWIADÓW OTM.
Nie mam pojęcia po co te wywiady są robione przez terminale. Po wczytaniu tych wywiadów do systemu dziedzinowego w panelu klienta widać datę ostatniego wywiadu (czyli tego elektronicznego zrobionego przez terminal). Na liście wywiadów widać je w LISTA WYWIADÓW OTM.
Niestety w procesie tworzenia decyzji (DECYZJE - PRZYZNAJ NOWĄ DECYZJĘ Z KREATORA) tego wywiadu nie widać. Czyli nie można przyznać decyzji na podstawie tego elektronicznego wywiadu.
Może coś źle zrobiłem z tymi wywiadami albo czegoś nie wiem. Nie chciało mi się już tracić czasu na zgłębianie tematu.
Jeżeli ktoś odpowie na pytanie - PO CO SĄ TE WYWIADY ELEKTRONICZNE należą mu się DUUUUUŻE BRAAAAAWA :roll:
Stefan

Napisano: 18 sty 2017, 12:58

Stefan pisze:Jeżeli ktoś odpowie na pytanie - PO CO SĄ TE WYWIADY ELEKTRONICZNE należą mu się DUUUUUŻE BRAAAAAWA :roll:


To proszę o duże brawa :)

Są po to, żeby w Ośrodku nie przepisywać wywiadu z papieru do komputera, bo to jest czasochłonne (przede wszystkim w przypadku pełnych wywiadów - kilkanaście stron) i może być źródłem pomyłek. A wywiad musi być w komputerze żeby tak jak napisałeś poprawnie podpowiedziały się dane decyzji, ale także do zbiorów centralnych i sprawozdań.

Oczywiście ma to sens jeśli używa się dobrego oprogramowania, które po pierwsze pozwala łatwo wprowadzić wywiad u Klienta, po drugie w ośrodku sensownie je wczytać i wykorzystać właśnie do decyzji, zbiorów i sprawozdań. Takim oprogramowaniem w opinii bardzo wielu Ośrodków jest WYWIAD Plus we współpracy z POMOST Std: http://public.sygnity.pl/sites/default/ ... us_1.0.pdf
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5064
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 18 sty 2017, 13:21

Tomku.Nie poprawiłem dochodu w terminalu.Była autoryzacja, wczytałem wywiad. No i się połapałem,że jest nie tak. Co teraz nie da się nic cofnąć bo klamka zapadła.
Nie wiem czy długopisem mogę poprawić dochód.Czy zrobić go w wersji papierowej. A co wtedy z tym w terminalu.Liczyć pewnie będzie do sprawozdań.
t.franek

Napisano: 18 sty 2017, 13:45

T.Franek - a co w takim przypadku robisz dla tradycyjnego wywiadu - tj. kiedy jest pomyłka w wywiadzie papierowym już podpisanym przesz Klienta, a potem okazuje się że powinien być inny dochód?
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5064
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 18 sty 2017, 13:54

SYGNITY pisze:
Stefan pisze:Jeżeli ktoś odpowie na pytanie - PO CO SĄ TE WYWIADY ELEKTRONICZNE należą mu się DUUUUUŻE BRAAAAAWA :roll:


To proszę o duże brawa :)


Tak jak obiecałem - skoro prosisz to dla Ciebie
DDDDDDDDUUUUUUUUUUUUUUUUUUŻŻŻŻŻŻŻŻŻEEEEEEEEEEE BRAWA :mrgreen:

Nie zmienia to faktu że nie jestem zwolennikiem tych terminali :oops:
Stefan

Napisano: 18 sty 2017, 14:02

Stefan pisze:DDDDDDDDUUUUUUUUUUUUUUUUUUŻŻŻŻŻŻŻŻŻEEEEEEEEEEE BRAWA


Dzięki. Aczkolwiek gdybyś miał okazję zobaczyć WYWIAD Plus może zmieniłbyś zdanie - sporo ludzi zmieniło :) i się przekonało i używa - dane na rysunku są fikcyjne
pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5064
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Następna

  
Strona 1 z 5    [ Posty: 44 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]