Archiwum w OPS -problematyczna sytuacja

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Moderator: heiland

Napisano: 12 gru 2017, 10:56

Witam jak wygląda u Was przygotowanie dokumentacji do brakowania? Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją: pracownicy socjalni w latach 1993 - 2003 prowadzili teczki osobowe wnioskodawców świadczeń pomocy społeczne. Np. Pan Kowalski ma teczkę w której znajdują się dokumenty dotyczące zasiłków okresowych z lat 1993 -2003 a Pan Nowak ma dokumenty z lat 1995 -2003. Jak w takiej sytuacji przygotować dokumenty czy z każdej teczki trzeba wyciągnąć dokumenty np. z 1995r. i poskładać je grupami, dla nazwisk z litery N jedną a dla K tworzyć drugą grupę? Ktoś Bardzo proszę o pomoc bo nie mogę znaleźć informacji jak sobie z tym poradzić?
Adek
Praktykant
Posty: 5
Od: 12 gru 2017, 10:37


Napisano: 13 gru 2017, 15:49

W składnicy akt przechowujemy dokumenty, z pomocy społecznej 10 lat, a wiec 2006-2016. Wcześniejsze dokumenty po uzgodnieniu z archiwum niszczymy. Wszystko zależy od tego czy mieliście zmianę w jrwa i zmianę numeracji teczek. jeśli za ten okres 1993-2003 była taka sama numeracja teczek to nie rozdzielałabym na lata, tylko ujęła W jednym protokole i wysłała do archiwum zgodę na niszczenie. Natomiast w sytuacji gdy w tym okresie zmienialiście numeracje teczek to rozdzieliłabym te sprawy właśnie na takie okresy.
Basia49
Praktykant
Posty: 12
Od: 18 kwie 2017, 12:32

Napisano: 14 gru 2017, 11:24

Dziękuje za pomoc
Adek
Praktykant
Posty: 5
Od: 12 gru 2017, 10:37


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]