opieka nad dziećmi do lat 3- realizacja ustawy

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Moderator: heiland

Napisano: 07 lut 2018, 14:14

Mam pytanie, czy ośrodki pomocy społecznej mogą realizować zadania ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3 w zakresie sprawozdawczości i korespondencji z podmiotami prowadzącymi żłobki lub kluby dziecięce, rejestracji, wpisów itp.? jaka jest podstawa prawna przekazania tych zadań przez wójta lub prezydenta do OPS?
W aplikacji CAS wykonywaliśmy dotychczas (OPS) sprawozdania pojawiające się za półrocze czy rok. Czy po nowelizacji ustawy gmina nie powinna założyć swojego konta w CAS i przekazywać te sprawozdania samodzielnie? Oraz mieć profil na empatii i prowadzić rejestr żłobków?
ewap
Praktykant
Posty: 1
Od: 07 lut 2018, 13:54


Napisano: 11 kwie 2018, 12:34

Ponawiam powyższe pytanie. Czy ktoś może pomóc?
mago65
Praktykant
Posty: 9
Od: 20 kwie 2017, 13:55


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]