Urodzenie dziecka przez pracownika a zawiadomienie zakładu p

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Moderator: heiland

Napisano: 25 paź 2017, 12:35

Pracownica urodziła dziecko. Kto informuje zakład pracy o tym fakcie i o dacie urodzenia aby wyliczyć urlop macierzyński? Jak to jest obecnie, może ktoś to już niedawno przerobił ?
male
Stażysta
Posty: 50
Od: 27 mar 2017, 14:55


Napisano: 27 paź 2017, 11:47

pracownica powinna dostarczyć odpis aktu urodzenia i złożyć wniosek o urlop macierzyński..
mgops7
Praktykant
Posty: 16
Od: 13 paź 2017, 13:51

Napisano: 31 paź 2017, 15:14

Czy jako zakład pracy sporządzacie zwykłe pismo dla pracownika dotyczące okresu na jaki zostaje udzielony urlop macierzyński ? Nie znajduję żadnych wzorów wniosków. Uczę się, więc będę wdzięczna za pomocne wpisy.
male
Stażysta
Posty: 50
Od: 27 mar 2017, 14:55

Napisano: 02 lis 2017, 15:33

mgops7
Praktykant
Posty: 16
Od: 13 paź 2017, 13:51

Napisano: 02 lis 2017, 15:37

coś zawsze się skorzysta, choć akurat link nie jest najnowszy; wystarczy w wyszukiwarce wpisać dobre hasło, a zawsze coś się znajdzie (to akurat tak na szybko, bo wpisałaś, że nie znajdujesz..")
mgops7
Praktykant
Posty: 16
Od: 13 paź 2017, 13:51

Napisano: 02 lis 2017, 15:40

zwykłe pismo typu " w odpowiedzi na Pani wniosek....z dnia... udzielam Pani urlopu.... na dziecko....w wymiarze... i podpis pracodawcy; ważne, żeby było "czarno-na białym", że pracodawca udzielił wnioskowanego urlopu..
mgops7
Praktykant
Posty: 16
Od: 13 paź 2017, 13:51


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]