Co zdrowego zjeść na śniadanie?

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 11 wrz 2017, 13:54

Co zdrowego zjeść na śniadanie?
20paitsu
Praktykant
Posty: 1
Od: 11 wrz 2017, 13:52


Napisano: 10 paź 2017, 14:43

Na śniadanie zjeść można wiele różnych produktów. Warto zwrócić uwagę przede wszystkim na to, by śniadanie dawało odpowiednią dawkę energii na cały poranek. Ja bardzo lubię naleśniki, bo generalnie można jeść je z niemal wszystkim (zarówno na słodko, jak i na słono). Można również zrobić jakąś smaczną pastę ze świeżych warzyw i wtedy tak zdrowemu śniadaniu mało co dorówna. Dobry przepis na naleśniki znajdziesz na http://qgast.pl/2017/02/17/nalesniki-francusku-smacznego/. Radzę poeksperymentować z różnymi dodatkami. Naleśniki są naprawdę dobre. :P
Semaphor
Awatar użytkownika
Praktykant
Posty: 4
Od: 27 sty 2017, 13:29
Wrocław

Napisano: 18 paź 2017, 8:00

jajecznica z kiełbaską w kosteczkę i szczypiorkiem, chlebek, kawa Anatol z mleczkiem i do obiadu trzyma
marcopolo
Stażysta
Posty: 56
Od: 01 cze 2017, 10:45

Napisano: 18 paź 2017, 20:26

a na piątek na obiad sama jajeczniczka, ziemniaczki i maślanka, pycha
marcopolo
Stażysta
Posty: 56
Od: 01 cze 2017, 10:45

Napisano: 23 paź 2017, 21:21

owsianka z owocami lub koktajl warzywny
janka14
Praktykant
Posty: 3
Od: 23 paź 2017, 21:00

Napisano: 26 paź 2017, 16:33

Super :) Dzięki wielkie za sprawdzone porady w tym zakresie. Z całą pewnością mi się przydadzą :)
Nawet bez naszego udziału wszystko ułoży się tak, jak ma się ułożyć, i choćby człowiek nie wiem jak się starał, prędzej czy później ktoś zostanie zraniony. Takie jest życie.
myszeliusz
Awatar użytkownika
Praktykant
Posty: 5
Od: 23 paź 2017, 18:07

Napisano: 27 paź 2017, 12:43

Owsianka to na pewno dobra opcja na śniadanie. Najlepiej układać śniadanie tak, żeby było w nim dużo błonnika :)
Witalna Zmiana - portal o zdrowej diecie i odchudzaniu
natkana
Praktykant
Posty: 2
Od: 24 paź 2017, 12:10

Napisano: 28 paź 2017, 22:28

Sięgnij po otręby owsiane

Musimy przyznać, że otręby owsiane nie są najatrakcyjniejszym posiłkiem śniadaniowym. Mimo to sięgnięcie po nie okazuje się być bardzo dobrym pomysłem. Ostatnie badania dowiodły, że jeden z ich kluczowych składników odżywczych – błonnik – sprawia, że dłużej czujesz się pełna, a to oznacza, iż w ciągu dnia nie dopadnie Cię nagle nieoczekiwana chęć zjedzenia jakiejś przypadkowej przekąski.
sarimex
Praktykant
Posty: 4
Od: 23 paź 2017, 21:15


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]