Zarządzenie dot. kserowania dokumentów

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Moderator: Tom.

Napisano: 07 paź 2010, 12:40

Kierownik wydał mi polecenia odszukania wzoru zarządzenia dotyczącego kserowania dokumentów i potwierdzania ich za zgodność z oryginałem. Czy ktoś z Was ma wzór takiego zarządzenia?

Będę wdzięczny za przesłanie wzoru na: gopsboleslaw@onet.eu
~Yan


Napisano: 08 paź 2010, 9:19

Nikt nie ma czegoś takiego u siebie wprowadzonego? HELP
~Yan

Napisano: 08 paź 2010, 15:06

Chyba ci chodzi o potwierdzanie dokumentacji dostarczanej przez petenta i tzw. \"zgodność z orginałem\".Od nowego roku obowiązuje art. 76 a K.P.A, który zabrania OPS-om potwierdzania dokumentów. Chyba zarządzenie nie rozwiąże tego problemu.
~Mar

Napisano: 11 paź 2010, 10:59

Tak, dokładnie o to mi chodzi.
~Yan


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]