dalej o aplikacji wsparcie rodziny - do Tomek

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 12 ]

Moderator: naitsyrk85

Napisano: 16 lip 2012, 16:26

mam kod aktywacyjny... czy muszę coś dodatkowo instalowac??
~aj


Napisano: 16 lip 2012, 16:28

Którą masz wersję Pomost Std?
~Tomek

Napisano: 16 lip 2012, 16:49

G-1.2-1-6.0 DPP 010 słowniki 58
~aj

Napisano: 16 lip 2012, 16:49

i juz widze, jest chyba nowa 1-6.1
~aj

Napisano: 16 lip 2012, 16:53

no 1-6.1 wprowadza liczenie sprawozdania, więc ja ją będziesz mieć to już nic nowszego instalować nie trzeba

gdzie kod wprowadzić to wiesz? (główne okno, menu Dane, Kody aktywacyjne). jak już wprowadisz, to jeszcze trzeba nadać Użytkownikom, tym którzy mają mieć dostęp, ten dostęp do wsparcia rodziny
i potem już można przypisywać rodziny i wprowadzać dane
~Tomek

Napisano: 16 lip 2012, 16:54

tak... kod juz wprowadziła... dostęp uzytkownikom nadany... ale jakoś \"głębiej\" nie szperałam i nie widze póki co żadnych nowych funkcji :)
~aj

Napisano: 16 lip 2012, 17:00

a masz już zakładkę \"wsparcie rodziny\" ? tam są nowe funkcje
~Tomek

Napisano: 16 lip 2012, 17:02

no własnie nie mam :(
~aj

Napisano: 16 lip 2012, 17:19

no to znaczy że sobie nie ustawiłaś uprawnienia dostępu do wsparcia. Musisz wejść na siebie na okno użytkownika/pracownika i na zakładce wykonywane zadania zaznaczyć wsparcie rodziny. Potem zalogować się ponownie, Pomost poprosi o wybór \"pomoc społeczna\" czy \"wsparcie rodziny\".
~Tomek

Napisano: 16 lip 2012, 17:20

no tak tez robiłam i nic :(
~aj

Następna

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 12 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]