konto- harmonogram

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Moderator: Tom.

Napisano: 17 kwie 2013, 15:37

Witam Mam następujący problem . Osoba posiada od kilku lat zas. stały na konto. W danych osobowych wyświetla się prawidłowy numer konta , natomiast w harmonogramie występuje błąd. Błąd polega na tym że w jednym miejscu jest za mało zer a w innym za dużo. system te dwa numery traktuje jako duplikat i nie pozwala na zamianę konta na prawidłowe w harmonogramie.
~aneta


Napisano: 17 kwie 2013, 15:43

W danych osoby jest lupa, tam będą pozostałe konta (może ustawione jako nieużywane). Trzeba je odnaleźć i użyć przycisku zmień plany wypłat. Proponuję kontynuować na www.public.sygnity.pl/forums/
~Tomek


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]