Help desk Sygnity

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Moderator: naitsyrk85

Napisano: 24 kwie 2014, 11:16

Panowie. Tak z ciekawości- ilu konsultantów obsługuje HD od CAS? Jeszcze NIGDY kur.. - no nieważne - nie udało mi się tam dodzwonić. Mam wrażenie że na obsługę tych 2500 gmin posadziliście tam dwóch stażystów z dotacji urzędu pracy i gra gitara. Szukając jakiegokolwiek kontaktu z Sygnity, który nie kończył by się automatyczną sekretarką w tel "Obecnie wszyscy konsultanci są zajęci" natrafiłem na telefony do akwizytorów od sprzedaży ichnich usług. Tam to nawet komórki odbierane w niedziele i święta są podane. Póki jesteś potencjalnym klientem to my ci czerwony dywan pod nogi. A hołota z łopieki za którą ministerstwo zapłaciło w "pakiecie" niechaj wisi na słuchawce do rana... Hu.j mnie zaraz trafi. Miłego dnia życzę...
fenix


Napisano: 24 kwie 2014, 18:29

fenix pisze:Panowie. Tak z ciekawości- ilu konsultantów obsługuje HD od CAS? Jeszcze NIGDY kur.. - no nieważne - nie udało mi się tam dodzwonić. Mam wrażenie że na obsługę tych 2500 gmin posadziliście tam dwóch stażystów z dotacji urzędu pracy i gra gitara. Szukając jakiegokolwiek kontaktu z Sygnity, który nie kończył by się automatyczną sekretarką w tel "Obecnie wszyscy konsultanci są zajęci" natrafiłem na telefony do akwizytorów od sprzedaży ichnich usług. Tam to nawet komórki odbierane w niedziele i święta są podane. Póki jesteś potencjalnym klientem to my ci czerwony dywan pod nogi. A hołota z łopieki za którą ministerstwo zapłaciło w "pakiecie" niechaj wisi na słuchawce do rana... Hu.j mnie zaraz trafi. Miłego dnia życzę...


Wszystko fajnie ale jakby co to przez " Ch."
:P
A tak powaznie to powinieneś dostąc juz na skrzynkę loginy do konsoli HD CAS, zdecydowanie szybciej coś przez nia załatwisz, chociaż i tak czas oczekiwania na zgłoszenie, przynajmniej moje ostatnio był bardzo długi :)
naitsyrk85
Starszy referent
Posty: 655
Od: 27 cze 2013, 10:30
Świat, Polska

Napisano: 28 maja 2014, 22:10

Zdecydowanie lepiej kontaktować się z tą korporacją za pomocą ichniego HelpDeska. Polecam. HD ma priorytet przed telefonami.
Aaaaaa


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]