Brak komunikacji z Jboss na stacji robczej

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Moderator: naitsyrk85

Napisano: 18 kwie 2015, 22:24

Witam,
Od jakiegoś czasu zmagam się z takim problemem że na jednej stacji roboczej nie mogę połączyć się z serwerem Jboss.

Problem ten występuje już dość długo, zaczął się jeszcze kiedy ten komputer służył jako serwer dla programu do świadczeń rodzinnych. Radziłem sobie z tym robiąc aktualizacje ręcznie, ale stało się to dość uciążliwe.

W końcu przeniosłem bazę danych na serwer który stoi na Win 2008 R2.

Na serwerze działa ok, n dwóch stacjach roboczych też.

Ale na tym komputerze, który kiedyś był serwerem dalej nie chce działać.

Ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać przyczyny?
MariuszR


Napisano: 27 kwie 2015, 11:17

witam, nie mogę zalogować się do programu sygnity,wprowadzam poprawne dane, a komunikat mam, że dane nie są poprawne, czy nie obędzie się bez telefonu do administratora, czy to może przez ten jboss? poratujcie
Mlena

Napisano: 27 kwie 2015, 17:16

Ja bym proponował na komputerze gdzei nei działa, zrobić sobie kopie katalogu SYG_Swiadczeni rodzinne, następnie usunął całkowicie ten katalog i podmienił na katalog SYG_Swiadczenia Rodzinne z którejś stacji roboczej na której działa wszystko poprawnie. Powinno pomóc w najprostszy możliwy sposób
naitsyrk85
Starszy referent
Posty: 640
Od: 27 cze 2013, 10:30
Świat, Polska


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]