konto

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 11 ]

Moderator: naitsyrk85

Napisano: 19 sie 2015, 15:12

Wprowadziłam decyzję- pomoc przyznana na trzy miesiące, sposób realizacji- czek. Decyzja zatwierdzona. W międzyczasie gostek doniósł numer konta i tu mam problem- wprowadzając numer konta, POMOST krzyczy że chce nowy numer decyzji, jeśli tak zrobię zdubluję harmonogram. (chyba :) chyba ze cofnąć zatwierdzenie decyzji...albo zostawić jak jest
mieliście coś takiego? może źle wprowadzam konto
ja123


Napisano: 19 sie 2015, 15:34

A gdzie wprowadzasz ten numer konta? Napisz co po kolei robisz, gdzie wchodzisz na które okna.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5062
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 20 sie 2015, 9:12

po prawej stronie wchodzę w OSOBY, wybieram osobę, MODYFIKACJA, wprowadzam numer konta...zatwierdzam
ja123

Napisano: 20 sie 2015, 9:24

No to o jaki numer decyzji prosi POMOST ?
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5062
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 20 sie 2015, 9:29

numer decyzji musi być unikatowy....taki jest zapis
ja123

Napisano: 20 sie 2015, 9:59

nie tak, sorki pomyłka- wprowadziłam tak: rodzina, teczka rodziny, szukam danej decyzji, decyzja z decyzji, i tam mi mówi nowy numer....logiczne że woła...a prościej zadam pytanie bo zagmatwałam i Pana i sama siebie- gdzie wprowadzić numer konta osobie która ma zatwierdzoną decyzję (na 3 miesiące: lipiec, sierpień wrzesień, z tym ze w lipcu poszło na czek a sierpień wrzesień chciałybyśmy na konto)
ja123

Napisano: 20 sie 2015, 10:16

No tak jak napisałaś, wchodzisz na listę osób i wprowadzasz nowe konto. Nie robisz nowej decyzji.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5062
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 20 sie 2015, 10:27

Załączam rysunek z pomocy dla Pomostu - najlepiej sobie znaleźć tam rozdział "Modyfikacja numeru konta bankowego" i poczytać.
pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5062
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 20 sie 2015, 11:41

Dziękuję
ja123

Napisano: 20 sie 2015, 14:11

Wprowadzam tak jak napisane, lecz PRZY KLIKNIĘCIU NA "SPRAWDŹ WYKORZYSTANIE KONTA" pojawia się komunikat "NIE ODNALEZIONO MIEJSC WYKORZYSTANIA KONTA"
ja123

Następna

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 11 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]