Błąd biznesowy pozycji wniosku

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 04 sty 2018, 15:40

Czy ktoś z was spotkał się z takim błędem? Wprowadzam kartę elektroniczną, bo rodzina ma już tradycyjną i wyskakuje mi taki komunikat:
Dla osoby XXXXX numerze PESEL XXXXX nie zostanie przyznana druga forma karty, ponieważ dane na wniosku są niezgodne z danymi pierwszej formy karty.
moniqe89
Praktykant
Posty: 13
Od: 04 sty 2018, 15:35


Napisano: 04 sty 2018, 16:08

Dane na wniosku o drugą formę karty muszą pokrywać się z danymi na pierwszej karcie. Proszę sprawdzić czy nie ma rozbieżności np. w imieniu i nazwisku, że na wydanej już karcie tradycyjnej jest inne niż na nowej elektronicznej.
Herka
Praktykant
Posty: 16
Od: 02 sty 2018, 17:03

Napisano: 05 sty 2018, 10:22

sprawdź czy nie zmienili adresu, czy jesli ktoś ma dwa imiona to czy sa w oddzielnych rubrykach
mkaz
Referent
Posty: 372
Od: 12 cze 2014, 9:41

Napisano: 05 sty 2018, 22:58

Dzięki za podpowiedź :) rzeczywiście we wniosku, który pan złożył w 2014r. imiona były w rubryce "imię pierwsze" teraz jak wpłynął wniosek elektroniczny to imiona rozbiły się na 2 rubryki. Myślisz żeby teraz powstawiać te imiona do jednej rubryki, żeby była zgodność? Bo chyba nie będę poprawiać tego pierwszego wniosku, na które karty juz dawno zostały wydane... Sama już nie wiem ;)
moniqe89
Praktykant
Posty: 13
Od: 04 sty 2018, 15:35


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]