WERYFIKACJA PODPISU

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 06 kwie 2016, 8:07

CZY MIELIŚCIE PRZYPADEK ZE PODCZAS WERYFIKACJI PODPISU POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT "PROCES WERYFIKACJI ZAKOŃCZYŁ SIĘ NIEPOWODZENIEM" CO W TAKIM PRZYPADKU ROBICIE??
ARLETAAAAAA


Napisano: 06 kwie 2016, 8:09

pewnie wniosek nieważny
madzix
Starszy referent
Posty: 862
Od: 08 gru 2014, 13:14

Napisano: 06 kwie 2016, 8:29

Nie blokuje to możliwości wczytania wniosku i prowadzenia sprawy. Do Waszej decyzji co z tym robicie.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5244
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 06 kwie 2016, 21:01

Czy trzeba klikać na ikonkę weryfikacja podpisu przed wczytaniem każdego wniosku odebranego z poczty empatia
asra

Napisano: 06 kwie 2016, 21:58

a co z wnioskami z banku czy też trzeba weryfikować podpis
ewitak

Napisano: 06 kwie 2016, 22:47

U mnie jest to samo.. Kobieta złożyła wniosek przez bank pocztowy, podczas weryfikacji podpisu tylko u niej występuje ten komunikat.. Nie wiem co powinnam zrobić z tym wnioskiem, skoro podpis nie został potwierdzony.. Wezwać osobę do uzupełnienia podpisu czy co?
fiffi

Napisano: 07 kwie 2016, 14:34

Panie Tomku prosimy o odpowiedź, bo ten problem mają wszyscy.
arara

Napisano: 07 kwie 2016, 14:41

Podtrzymuję, to co już wcześniej napisałem

SYGNITY pisze:Nie blokuje to możliwości wczytania wniosku i prowadzenia sprawy. Do Waszej decyzji co z tym robicie.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 5244
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Kraków, Polska

Napisano: 07 kwie 2016, 20:39

A gdzie jest opcja weryfikacja podpisu??? Wniosek złożony przez bank nie posiada podpisu tak, jak to u Was jest??
0123


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]