przekazanie dokumentacji z innej gminy

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Moderator: de Charette

Napisano: 12 sie 2016, 13:40

Jak postępujecie w przypadku otrzymania z innej gminy dokumentów dotyczących sr?
1. Czy wzywacie stronę do złożenia nowego wniosku u was i wydajecie decyzję?
2. Czy wydajecie decyzję w oparciu o przekazane dokumenty?

I w ogóle czy przekazujecie dokumentację do innej gminy jeżeli strona o to wystąpi?

Ja skłaniam się ku odp.1 żeby wezwać stronę do złożenia nowego wniosku bo na tamten wniosek już zostały wydane decyzję - w tym przypadku przyznająca i uchylająca.
Darek12


Napisano: 12 sie 2016, 20:08

nowy wniosek osoby ale dokumenty (jeśli nic nie uległo zmianie) pozostają te same

przekazujemy dokumenty na podstawie art. 50
wiedzma
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 347
Od: 21 sty 2016, 23:07

Napisano: 12 sie 2016, 23:28

Art 50 juz jakies pare latek nieobowiazuje dotyczyl przekazywania dokumentow z zakladow pracy do ops
lolag

Napisano: 16 sie 2016, 7:53

Strona złożyła u nas oświadczenie iż zmieniła miejsce zamieszkania wraz z podaniem o uchyleniu decyzji od sierpnia, ale nie napisała prosby o przekazanie dokuemntacji. CZy ja tylko uchylam decyzję i zawiadamiam o tym stronę a akta pozostawiam sobie czy je kseruję i wysyłam do organu właściwego?
Daria12


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]