Podstawa prawna-likwidacja pieczątek?? Pomocy!!??

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Moderator: heiland

Napisano: 13 lut 2018, 15:35

Mam pytanie chcę zlikwidować pieczątki w ops i tak się zastanawiam co wpisać w zarządzeniu dokładnie jaką podstawę prawną dokładnie (na jakiej podstawie likwiduję)??
Nigdy wcześniej nie likwidowałam pieczątek?

Pomocy Proszę
:oops: :idea:
Gusia2
Praktykant
Posty: 22
Od: 21 sie 2017, 13:10


Napisano: 19 lut 2018, 13:06

U nas nie ma podstawy prawnej, likwidację reguluje następujący zapis: "Zużyte, uszkodzone lub nieaktualne pieczątki służbowe pracownicy zwracają do
sekretariatu z pisemnym wnioskiem o jej komisyjną likwidację. Pracownik prowadzący ewidencję przetrzymuje je do momentu ich likwidacji. Likwidacji pieczątek dokonuje komisja ds. likwidacji pieczęci i pieczątek. W skład komisji ds. likwidacji pieczęci i pieczątek wchodzą dyrektor oraz specjalista ds. kadr. Likwidacji dokonuje się poprzez ich fizyczne zniszczenie (np. pocięcie na kawałki).
Samantha
Praktykant
Posty: 3
Od: 13 lut 2018, 13:51

Napisano: 02 mar 2018, 11:21

Macie na to jakiś regulamin?
mm102
Praktykant
Posty: 36
Od: 07 maja 2017, 12:01


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]




NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]