czy liczy się do dm centralne ogrzewanie i ciepła woda jeżeli ktoś wpisał ale rachunków nie przedsatawił. jak wy to robicie. jak ktoś wynajmuje mieszkanie w bloku
Jeśli nie widać przeciwwskazań, to oczywiście tak.
Generalnie jednak to zarządca musi wiedzieć najlepiej i potwierdzić na wniosku, po prostu takie są kompetencje. Gmina w zasadzie nie powinna ingerować w tę kwotę, jeśli jednak ma wiedzę o nieprawidłowości, to powinna skontaktować się z zarządcą w celu wyjaśnienia i ewentualnie korekty. Skąd ma mieć wiedzę? Ano może wcześniej lub teraz poprosić zarządcę o ogóle zasady naliczeń (stawki), także można prosić wnioskodawcę o odpowiednie dokumenty (rozliczenia wody, pisma zarządcy itp) ...
a na podstawie czego takie koszty są wpisane? czy zarządca je potwiedzał? czy ma jakieś naliczenie czynszu od zarządcy z którego wynika że własnie w takiej wysokości są wydatki?
Generalnie rodzaje wydatków wydają się w porządku, ale co do wysokości, to podzielam wątpliwości ~gorzatki.
Jednocześnie nasuwa się pytanie: której ze stron mamy doradzać? Od tego mogą zależeć porady.