Znaleziono 20 wyników

Wyszukiwanie zaawansowane

Re: MODUŁ III - pomoc PFRON w związku z epidemią

mam takie pytanie, do jakiej grupy niepełnosprawnych to się tyczy takie wsparcie?
Czy to nie po terminie?
Kto może coś takiego składać...?
autor: andrzejno
27 sty 2021, 15:10

Forum: PFRON - zadania powiatów
Temat: MODUŁ III - pomoc PFRON w związku z epidemią
Odpowiedzi: 142
Odsłony: 14507

Re: Proszę o pomoc!

o dodatek mieszkaniowy już się staram od lat, bez żadnego problemu warunek jednak jest obniżka czynszu, jesli zaś chodzi o dodatek energetyczny dopiero co zaczęłem, także nie mam w tym doświadczenia. Jeszce się nie spotkałem z czymś takim jak zawieszenie dodatku, można podobno pisać pismo w sprawie ...
08 sty 2021, 22:56

Forum: Dodatki mieszkaniowe
Temat: Proszę o pomoc!
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1294

Re: Dodatek energetyczny

z tego co ja wiem, to wpierw dodatek mieszkaniowy, za miesiąc dopiero dodatek energetyczny, ja tak mam
08 sty 2021, 22:51

Forum: Dodatek energetyczny
Temat: Dodatek energetyczny
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1202

Re: asystent osoby niepełnosprawnej

Witam,

Gdzie można szukać asystenta osoby niepełnosprawnej? Oczywiscie są, ale to płatni, a bezpłątni...?
Dla informacji jetsem osobą niepełnosprawną z RZS i bardzo cześto moge potrzebować wsparcia, a nie wiem gdzie tego poszukiwać
20 sie 2020, 11:49

Forum: Ośrodki Wsparcia
Temat: asystent osoby niepełnosprawnej
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2192

Re: COVID - 19 dyżury w OPS

u mnie w gminie w oddziale OPS pracownik socjalny jest niepewny, mam oczywiście podany telefon komórkowy, ale niepewny. Brak tego pracownika powodu brak możliwości starania się o pomoc finansową
17 sie 2020, 9:30

Forum: Pomoc społeczna (forum ogólne)
Temat: COVID - 19 dyżury w OPS
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 10584

Re: dofinansowanie do leków

a jakie dane sa potrzebne do wystawienia faktury?
17 sie 2020, 9:26

Temat: dofinansowanie do leków
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 878

dofinansowanie do leków

Witam,