Błędne nazwisko :( - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]

Napisano: 27 kwie 2015, 7:32

Tak sytuacja: Kobieta (wdowa) + 3 dzieci.
Ona ma na nazwisko P....z i dwoje jej dzieci też. Najstarszy syn ma inne nazwisko: W.....k.
Przeoczyłam to wprowadzając wniosek. Wszyscy mają nazwisko P.........z na karcie.
Błąd zauważyłam dopiero jak karty przyszły do Ośrodka.
To ewidentnie moje niedopatrzenie.

Czy ktoś może mi podpowiedzieć jaka jest procedura postępowania?
Anuluję kartę w systemie, zmieniam dane i wysyłam wniosek o nową kartę?
Czy ktoś ponosi koszty za nową kartę? I jeżeli tak, to w jakiej kwocie?
Martini
Stażysta
Posty: 184
Od: 19 maja 2014, 10:46
Zajmuję się:
Lokalizacja: lubelskie


Napisano: 27 kwie 2015, 8:24

Procedura jest dokładnie taka jak opisałaś.
Mi się zdarzały literówki w nazwisku i póki co nie poniosłam żadnych konsekwencji
frogi
Stażysta
Posty: 78
Od: 09 kwie 2015, 15:28
Zajmuję się:
Lokalizacja: łódzkie

Napisano: 27 kwie 2015, 8:32

Ok, anulowałam kartę, ale nie potrafię wejść we wniosek, żeby edytować dane.
Korzystam z instrukcji z systemu i tam jest napisane, żeby wejść w "szczegółowe informacje o rodzinie" - ale nie widzę takiej zakładki...

Frogi, możesz mi podpowiedzieć gdzie mam tego szukać?
Martini
Stażysta
Posty: 184
Od: 19 maja 2014, 10:46
Zajmuję się:
Lokalizacja: lubelskie

Napisano: 27 kwie 2015, 8:45

Wejdź w przeglądanie wniosków, wpisz nr rodziny i filtruj.
Na dole ukaże Ci się cała rodzina, jak przesuniesz dane rodziny w lewo to pojawi Ci się przycisk szczegóły (i to mi się wydaje, że są szczegółowe informacje o rodzinie). I Przy tej osobie co anulowałaś kartę powinien być przycisk wydaj nowa kartę albo edytuj dane - nie pamiętam dokładnie bo dawno temu to robiłam.
frogi
Stażysta
Posty: 78
Od: 09 kwie 2015, 15:28
Zajmuję się:
Lokalizacja: łódzkie

Napisano: 27 kwie 2015, 8:51

Ok, dzięki wielkie... :)
Martini
Stażysta
Posty: 184
Od: 19 maja 2014, 10:46
Zajmuję się:
Lokalizacja: lubelskie

Napisano: 27 kwie 2015, 8:56

A jeszcze jedno pytanie Frogi: Co robisz z kartami, które zostały anulowane? Odsyłasz je?
Martini
Stażysta
Posty: 184
Od: 19 maja 2014, 10:46
Zajmuję się:
Lokalizacja: lubelskie

Napisano: 27 kwie 2015, 9:46

Ja je niszczyłam, inni zostawili je w aktach sprawy. Jak jest prawidłowo sama nie wiem.
frogi
Stażysta
Posty: 78
Od: 09 kwie 2015, 15:28
Zajmuję się:
Lokalizacja: łódzkie

Napisano: 27 kwie 2015, 10:02

Ja klientowi jej nie wydałam. Zostawię w aktach. W systemie i tak jest anulowana.

Dzięki za pomoc.
Miłego dnia :)
Martini
Stażysta
Posty: 184
Od: 19 maja 2014, 10:46
Zajmuję się:
Lokalizacja: lubelskie

Napisano: 08 cze 2015, 9:41

a co z kosztami w takim przypadku???, zrobiłam literówkę w nazwisku anulowałam kartę, poprawiłam i zamówiłam ponownie
kalina

Napisano: 11 gru 2015, 11:12

ponawiam pytanie odnośnie kosztów za wyrobienie drugiej karty, która została błędnie wydana z winy pracownika. Jak z kosztami, kto je ponosi, gdzie to trzeba wykazać?
dziękuję za pomoc!
mamam



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x