Błędnie wpisane imię na KDR, POMOCY - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 12 cze 2019, 13:14

Proszę o pomoc. W styczniu 2019 zamówione KDR dla rodziny wielodzietnej. Rodzina odebrała Karty w lutym. Teraz (po 4 mies!?) okazuje się, że KDR jednego z dzieci ma błąd: zamiast pierwszego imienia jest drugie. Jak naprawić mój błąd, bo to ja zawiniłam i źle wklepałam imię. Ktoś powie krok po kroku, jak ogarnąć sytuację? Czy błędną kartę unieważnić czy anulować? I jak zmienić imię w systemie? Pomooocy!!! To pierwszy mój taki przypadek, zawsze sama ogarniałam KDR i szło dobrze, a tu taki klops :(
KiniaZ
Praktykant
Posty: 4
Od: 12 cze 2019, 13:04
Zajmuję się: KDR, DM,


Napisano: 12 cze 2019, 13:18

Co zrobić w przypadku zamówienia na błędną kartę?

Jeżeli błąd popełniono w jednej z następujących danych to kartę (tradycyjną i elektroniczną) należy ANULOWAĆ: imię pierwsze, imię drugie, nazwisko, data urodzenia, termin ważności, pesel, numer dokumentu tożsamości. Jeżeli błąd popełniono w jednej z poniższych danych to kartę (elektroniczną) należy ZAKTUALIZOWAĆ: numer telefonu, adres e-mail, lista osób uprawnionych do wizualizacji karty. Poniżej znajduje się opis jak dokonać anulowania lub aktualizacji karty w zależności od potrzeby.

Jeżeli kartę chcemy ANULOWAĆ należy wejść w zakładkę "Zarządzanie kartami", wyszukać kartę i wybrać dla niej na dole strony "Anuluj kartę" z podaniem powodu "Błąd urzędnika" lub "Błąd wnioskodawcy" w zależności od tego kto popełnił pomyłkę. Taką anulowaną kartę należy następnie znaleźć w zakładce "Zarządzanie kartami", zaznaczyć i wybrać przycisk "Zamów ponownie". Pojawi się pytanie o zmianę danych na karcie i wtedy trzeba odpowiedzieć "Tak" i poprawić ten błąd przed złożeniem nowego zamówienie. Anulowanie zawsze dotyczy zarówno karty tradycyjnej i elektronicznej tj. zawsze trzeba anulować obydwie formy jednocześnie.

Jeżeli kartę chcemy ZAKTUALIZOWAĆ należy wejść w zakładkę "Zarządzanie kartami", wyszukać kartę i wybrać dla niej na dole strony "Aktualizuj dane teleadresowe". Pojawi się okno pozwalające na modyfikację numeru telefonu, maila i listy uprawnionych. Po zapisaniu dane zostaną przesłane do PWPW i osoba posiadająca kartę powinna otrzymać wiadomość na nowy numer telefonu. Numer karty i dane na niej zawarte nie ulegną zmianie, aktualizacja nie dotyczy bowiem karty tradycyjnej.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 12 cze 2019, 13:45

Dziękuję Herka, zrobione. Pozdrawiam:)
KiniaZ
Praktykant
Posty: 4
Od: 12 cze 2019, 13:04
Zajmuję się: KDR, DM,


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x