błędny email do aplikacji elektronicznej - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 17 maja 2021, 9:41

Witam, Pani dostała sms-a, że ma dane do aplikacji (chodzi o kartę elektroniczną) wysłane na emaila ale okazało się, że pomyliła się wpisując na wniosku błędnego emaila, czy można to jeszcze skorygować? jeśli tak to w jaki sposób?
wioli
Starszy referent
Posty: 898
Od: 08 lip 2018, 18:29
Zajmuję się: ŚW


Napisano: 17 maja 2021, 10:09

Trzeba wejść w zakładkę "zarządzanie kartami", wyszukać kartę tej pani, zaznaczyć ją, a na dole podświetli się opcja "aktualizuj dane teleadresowe". wybrać tą opcję, skorygować adres email i zapisać zmiany.
ResiKDR
Stażysta
Posty: 141
Od: 11 sie 2020, 13:25
Zajmuję się: KDR

Napisano: 17 maja 2021, 10:34

super, bardzo dziękuję i pozdrawiam!
wioli
Starszy referent
Posty: 898
Od: 08 lip 2018, 18:29
Zajmuję się: ŚW



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x