Błędy w złożonych wnioskach

Wybrane tematy:
Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR Duplikat, krok po kroku Małżeństwo bez wspólnych dzieci zamiast nazwisko imię KDR- dziecko niepełnosprawne osoba wcześniej była posiadaczem KDR
ODPOWIEDZ
batoon84
Praktykant
Posty: 8
Rejestracja: 05 sie 2014, 8:08
Zajmuję się:
Kontakt:

Błędy w złożonych wnioskach

Post autor: batoon84 »

Co robicie w przypadku błędnie wypisanych wnioskach (Inny PESEL bądź data urodzenia) ? Sami poprawiacie i wprowadzacie do systemu poprawne dane?
ik**

Re: Błędy w złożonych wnioskach

Post autor: ik** »

Jeśli wtym samym dniu co składane zamówienie, to napisz e-maila do PWPW lub zadzwoń to cofną złożone zamówienie. Będzie można edytować i poprawić błędne dane.
dany

Re: Błędy w złożonych wnioskach

Post autor: dany »

Ja poprawiam - jak mam akty urodzenia i resztę dokumentacji to zawsze przed wprowadzeniem danych do systemu spr i poprawiam ewentualne błędy - u nas to najczęściej brak drugich imion.
ira

Re: Błędy w złożonych wnioskach

Post autor: ira »

To, że ktoś nie wpisał drugiego imienia to nie jest błąd
dany

Re: Błędy w złożonych wnioskach

Post autor: dany »

Ma wniosku jak byk stoi imię/imiona jeśli się je ma i jeśli są na akcie urodzenia i dowodach osobistych
Gopsik01

Re: Błędy w złożonych wnioskach

Post autor: Gopsik01 »

U nas jeśli chodzi o drugie imię to zależy od wnioskodawcy czy chce żeby była na karcie dwa czy jedno, wpisuję na wniosku jak chce.
Jeśli chodzi o dane np pesel to sprawdzamy zgodnie z dowodem lub aktem urodzenia. Do systemu wprowadzamy poprawnie a na wniosku wnioskodawca poprawia przy odbiorze kart.
ODPOWIEDZ